اسلحه ای كه ماسك شلیك می كند!

اسلحه ای كه ماسك شلیك می كند! نیو وبلاگ: یك مخترع به نام ˮالن پنˮ به امید اینكه مردم بیشتری را به زدن ماسك تشویق كند، یك تفنگ ساخته است كه ماسك شلیك می كند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، ماسک ها یکی از راه های مؤثر در مبارزه با شیوع بیماری همه گیر کووید-۱۹ هستند، اما هنوز خیلی از مردم در مقابل پوشیدن آنها مقاومت می کنند. با وجود اینکه ماسک زدن در طولانی مدت ناراحت کننده و آزار دهنده است، اما عدم استفاده از ماسک در واقع یک خطر برای سایر جامعه است.
"الن پن" که یک جوان مخترع است، از این وضعیت ناامید شد و تصمیم گرفت محصولی را ایجاد کند که توجهات را به ضرورت استفاده از ماسک جلب نماید و اهمیت ماسک زدن را به روشی جالب گوشزد کند. بنا بر این مبادرت به اختراع یک تفنگ کرد که قادر می باشد بجای گلوله، ماسک به صورت افراد شلیک کند.
وی می گوید: احساس می کنم مردم از ضرورت استفاده از ماسک آگاه نیستند، در صورتیکه باید ماسک بزنند. پس می خواهیم چه کاری در مورد آن انجام دهیم؟ من در این راستا چه می کنم؟ با خودم فکر کردم که می توانم یک فیلم آموزشی جالب در مورد کارآمدی ماسک ها در قطع زنجیره انتقال بیماری تهیه کنم، اما دیدم خیلی از افراد باهوش تابحال چنین فیلم های خوبی ساخته اند و اگر قرار بود موثر باشد، تا الان تاثیر گذاشته بود.
بدین سبب "پن" تصمیم گرفت تا با یک اختراع عجیب و غریب که توجهات را به خود جلب می کند، به میدان بیاید. این اختراع مانند یک اسلحه مختص شلیک به صورت است، با این تفاوت که بجای گلوله، ماسک شلیک می کند. این اسلحه در هر شلیک قادر می باشد یک ماسک را به سمت صورت فرد مورد هدف شلیک کند و در نتیجه ماسک روی صورت وی قرار بگیرد.


"پن" ابتدا اسلحه پرتاب ماسک خودرا روی چندین آدمک امتحان کرد، چونکه شلیک ماسک به سبب سرعت بالایی که دارد می تواند خطرناک باشد. وی سپس اهتمام کرد آنرا روی خودش امتحان کند و از این که دید به خوبی کار می کند، خوشحال شد.
این اسلحه پرتاب ماسک از سیستم تفنگ های بادی بهره می برد که هوای آن توسط یک قوطی حاوی گاز CO۲ تامین می شود. سپس یک آهنربا به انتهای بند ماسک ها متصل می شود تا وقتی ماسک شلیک می شود، این دو آهنربا در پشت گردن فرد به خوبی به یکدیگر بچسبند.
این یک اختراع جذاب است و مطمئناً توجهات بسیاری را به ضرورت استفاده از ماسک جلب می کند، بااینکه ما شاید هیچوقت شاهد استفاده از چنین دستگاهی در زندگی واقعی نخواهیم بود.




منبع:

1399/05/28
10:22:16
5.0 / 5
2000
تگهای خبر: سیستم , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی