شمار مبتلایان جدید كرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۵۷نفر رسید

شمار مبتلایان جدید كرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۵۷نفر رسید ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اظهار داشت: با افزوده شدن ۱۵۷ نفر جدید در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۳۳ هزار و۱۸۳ نفر رسید.


دکتر سیدمحمد هاشمی شهری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هم اینک ۱۶۵ بیمار حاد تنفسی و ۷۷ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.
وی شمار درگذشتگان این ویروس در سیستان و بلوچستان با افزوده شدن ۲ نفر دیگر را یکهزار و ۲۶۵ نفر ذکر کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مردم تقاضا کرد؛ در صورت امکان و نداشتن لزوم در خانه بمانند و درصورتیکه از خانه بیرون می روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت نمایند.
وی بیان نمود: از آنجایی که کشف راه های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس می باشد و سپس بر مبنای یافته های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می شود ضروری است شهروندان تمام نکات بهداشتی را رعایت نمایند.
هاشمی اظهار داشت: موارد مثبت کرونای جهش یافته انگلیسی در سیستان و بلوچستان هم در حال افزایش می باشد و این نوع از ویروس حدودا جایگزین نوع قبلی شده بطوریکه ۷۰ درصد موارد مبتلا شدن در سطح استان را شامل می شود.


1400/02/18
23:50:15
0.0 / 5
816
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی