معاون ریاست قوه قضاییه:

نامزدها اخلاق را محور فعالیت انتخاباتی خود قرار دهند

نامزدها اخلاق را محور فعالیت انتخاباتی خود قرار دهند معاون ریاست قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور انتخابات را حساس ترین فصل سیاسی کشور و نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: لازم است نامزدهای انتخابات برای ایجاد فضای توام با آرامش، اخلاقیات را اولویت و محور تمامی فعالیت انتخاباتی خود قرار دهند.


حجت الاسلام صادقی روز سه شنبه گردهمایی دادستان و مردم در شهرستان انزلی با اشاره به انتخابات پیش رو، این همه پرسی را پرشورترین چهره مردم سالاری و دستاورد انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: انتخابات عالی ترین رکن کشور است که با رای مستقیم مردم بر سرنوشت کشور تاثیر می گذارد.
وی خواهان رعایت اخلاقیات در مناظرات انتخاباتی به ویژه منازرات تلویزیونی شد و اظهار داشت: متاسفانه در گذشته تعدادی از نامزدهای انتخابی اخلاقیات را رعایت نکردند که لازم است ترتیب دهنده گفتگوهای تلویزیونی به این امر توجه بیشتری داشته باشند.
معاون ریاست قوه قضایی همین طور خواهان تشکیل هیات منصفه انتخاباتی برای رسیدگی به بداخلاقی های انتخاباتی شد و اشاره کرد: این هیات منصفه نباید به خط فکری افراد توجه داشته باشد و فارغ از این که چه کسی پیروز انتخابات خواهد شد به طور جمعی همت و تلاش کنند تا اخلاقیات را در تمامی طول انتخابات برقرار کند.
معاون ریاست قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور همین طور در بخش هایی دیگر در سخنانش به مسئله امر به معروف اشاره نمود و اظهار داشت: اگر محبت را از امر به معروف و نهی از منکر بگیریم پوسته ای خالی بی محتوا از آن باقی می ماند.
حجت الاسلام صادقی امر به معروف و نهی از منکر را از اعظم واجبات عنوان و اظهار نمود: امروز مهم ترین معیار برتری امت اسلام امر به معروف و نهی از منکر است که مسئولیتی اجتماعی برای همه جامعه می باشد.
در گردهمایی امروز نماینده ولی فقیه در استان گیلان و همین طور رئیس بسیج دانشجویی کشور نیز به مسئله مر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کردند و بر ترویج آن همراه با کار فرهنگی تاکید نمودند.





منبع:

1400/02/28
23:49:24
0.0 / 5
1012
تگهای خبر: دستاورد , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی