مادران شهیدان رفیعی، حسین زاده و پدر شهدا كرد نیرسی آسمانی شدند

مادران شهیدان رفیعی، حسین زاده و پدر شهدا كرد نیرسی آسمانی شدند نیو وبلاگ: مرحومه حاجیه خانم ˮ قربانیˮ مادر شهیدان ˮ نصرالله و غلامرضا رفیعیˮ،  حاجیه خانم ˮطلعت صفاییˮ مادر شهیدان ˮولی الله و قدرت الله حسین زادهˮ و ˮحاجی کرد نیرسیˮ پدر معظم شهیدان ˮسردار رحمت الله و سیف الله کرد نیرسیˮ آسمانی شدند.


به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه شهادت و ایثار ایرنا، مرحومه حاجیه خانم «قربانی» مادر شهیدان «نصرالله و غلامرضا رفیعی» از شهدای والامقام شهرستان زنجان دار فانی را واع گفت و آسمانی شد.
مراسم تشییع مادر شهیدان «رفیعی» با حضور مردم متدین زنجان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بهشت زهرای زنجان برگزار و پیکر پاک این مادر شهید در قطعه والدین شهدای بهشت زهرای زنجان به خاک سپرده شد.
شهید «غلامرضا رفیعی» در سال ۱۳۳۷ در روستای «پایایی» زنجان دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی بعنوان بسیجی به مناطق عملیاتی اعزام شد. در ۲۳ مرداد سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۷ و در منطقه بوالفتح عراق بر اثر برخورد ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


شهید «نصرالله رفیعی» هم با آغاز جنگ تحمیلی به فرمان امام راحل لبیک گفت و بعنوان بسیجی به جبهه های نبرد حق ضد باطل اعزام شد. در سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ به دلیل برخورد ترکش در عملیات بیت المقدس در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
پدر شهیدان «کرد نیرسی» به فرزندان شهیدش پیوست
«حاجی کرد نیرسی» پدر معظم شهیدان والامقام «سردار رحمت الله و سیف الله کرد نیرسی»، بعد از تحمل رنج بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر این پدر بزرگوار بعد از تشییع در روستای نیرس نوشهر مازندران در جوار فرزندانش به خاک سپرده شد.
شهید والامقام «سردار رحمت الله کرد نیرسی» ۲۰ دیماه ۱۳۳۹ متولد شد و در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۱۳۶۲ به شهادت رسید.
شهید گرانقدر «سیف الله کرد نیرسی» هم متولد پنجم شهریور۱۳۴۴ بود و در تاریخ چهارم دیماه ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل آمد.
مادر سردار شهید «حاج احمد کریمی» آسمانی شد
بانو «زینب ربیعی»، مادر گرانقدر سردار شهید «حاج احمد کریمی» دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.


این مادر بزرگوار پس از ۳۵ سال فراق فرزندش جان به جان آفرین تسلیم کرد و به روح مطهر شهیدش پیوست و پیکر وی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.
شهید «حاج احمد کریمی» متولد سال ۱۳۴۰ بعنوان فرمانده گردان حضرت معصومه(س) لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج بر اثر برخورد گلوله خمپاره به مقام شهادت نایل آمد.
مادر شهیدان «حسین زاده» به فرزندان شهیدش پیوست
حاجیه خانم «طلعت صفایی» مادر شهیدان والامقام «ولی الله و قدرت الله حسین زاده» بعد از تحمل سال ها رنج فراق فرزندانش در سانحه تصادف ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.


پیکر مطهر این مادر فداکار در جوار مزار شهیدانش در قطعه والدین گلزار شهدای محله قهنویه مبارکه به خاک سپرده شد.
شهید «قدرت الله حسین زاده» سال ۱۳۴۸ در مبارکه دیده به جهان گشود و سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه توسط نیروهای عراقی به فیض شهادت رسید.
شهید «ولی الله حسین زاده» سال ۱۳۴۴ در مبارکه متولد شد و سال ۱۳۶۰ با عضویت بسیج در منطقه عملیاتی چزابه به شهادت رسید.
جانباز ۷۰ درصد «قاسمی» به یاران شهیدش پیوست


جانباز ۷۰ درصد «حاج علی اکبر قاسمی» از جانبازان گرانقدر استان ایلام به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.
پیکر مطهر «حاج علی اکبر قاسمی» در گلزار منور شهدای صالح آباد به خاک سپرده شد.
شهید «حاج علی اکبر قاسمی» سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شوش دانیال مورد برخورد ترکش خمپاره دشمن قرار گرفت و از ناحیه شکم و هر دو پا مجروح شد و به فیض جانبازی رسید.
این شهید گرانقدر سرانجام بعد از تحمل سالها درد و رنج ناشی از مجروحیت، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.



منبع:

1400/03/08
22:43:24
0.0 / 5
904
تگهای خبر: بازی , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی