هاشمی:

تهران به رغم تخریب رسانه ملی با یك سوم هزینه سابق اداره شد

تهران به رغم تخریب رسانه ملی با یك سوم هزینه سابق اداره شد به گزارش نیو وبلاگ رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه با وجود تخریب ها و فضاسازی های منفی در رسانه ملی، عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم قابل دفاع بوده است، اظهار داشت: توانستیم شهر تهران را با یک سوم هزینه سابق اداره نماییم و مدیریت شهری را از فضای شهرفروشی به سمت انسان محوری و محله محوری سوق دهیم.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، «محسن هاشمی» روز سه شنبه در جریان دویست و نود و نهمین جلسه شورا، یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی وشهدای ۱۵ خرداد را گرامی داشت و اظهار داشت: در آستانه ششمین دوره انتخابات شورای شهر قرار داریم و متاسفانه انتخابات شوراها، تحت الشعاع حواشی انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بعد از تعطیلات، لیست نهایی کاندیداهای شورای شهر اعلام می شود، ابراز امیدواری کرد که تعداد دیگری از کاندیداهای که صلاحیت آنها در انتخابات تابحال تایید نشده است، توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، مورد تایید قرار گیرند.
هاشمی افزود: با وجود تخریب ها و فضاهای سازی های منفی در رسانه ملی، رسانه های رسمی و ارتش سایبری، عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم قابل دفاع بوده است و توانسته ایم شهر تهران را با یک سوم هزینه سابق اداره نماییم.
رییس شورای اسلامی شهر تهران، شفافیت، تکثر فرهنگی و اجتماعی، عدم قانون فروشی، صیانت از باغات و محیط زیست را از دستاوردهای غیرقابل انکار این دوره مدیریت شهری دانست.
وی تصریح کرد: امیدوارم کاندیداهای اصلاح طلب چه از اعضای فعلی شورا و چه از جوانان اصلاح طلب بتوانند در فضای انتخاباتی کارنامه عملکرد شورای پنجم را به افکار عمومی به صورت منسجمی ارائه نمایند.
هاشمی اظهار داشت: با وجود آنکه مدیریت شهری در این دوره با بحران های جدی اقتصادی کشور و کرونا مواجه گردید، اما توانست بخشی قابل توجهی از برنامه های خویش را اجرایی کند و مدیریت شهری را از فضای شهرفروشی بر مگا پروژه های تبلیغاتی به سمت انسان محوری و محله محوری سوق دهد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: باآنکه مدیریت شهری در این دوره از کمترین حمایت توسط دولت و سایر دستگاههای مسئول و مرتبط برخوردار شد اما با همه مشکلات در اداره شهر اختلالی به وجود نیامد.
وی اضافه کرد: همینطور خدمات شهری با وجود کرونا، بارندگی ها و سوانح عرضه شد، ایمنی افزایش یافت و افزایش بی رویه رانت و فساد در شهرداری با تصویب قوانین و سختگیری در اجرا تا حدی زیادی تضعیف وکنترل شد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: امیدوارم در این فضای بی اعتمادی و ناامیدی حاکم برجامعه، رسانه ملی و رسانه های رسمی، کارنامه مدیریت شهری را به صورت بیطرفانه و کارشناسی به بحث و نقد بگذارند تا افکار عمومی نتیجه مشارکت پرشور و بی سابقه دوره پنجم را البته نه در حد مطالبات عمومی بلکه در سطح مقدورات اجرایی مشاهده کند.
پنج عضو شورا به دریافت هزینه فرانشیز بیمه از کارکنان شهرداری انتقاد کردند
حجت نظری، الهام فخاری، محمد سالاری، محمد علیخانی و حسن خلیل آبادی با عرضه تذکر به دریافت هزینه فرانشیز بیمه از کارکنان شهرداری انتقاد کردند.
«حجت نظری» عضو شورای شهر تهران در این تذکر که به امضای پنج عضو شورا رسیده است، اظهار داشت: تذکر درباره تصمیمی است که به تازگی با مصوبه شورای ارتقا سلامت شهرداری تهران به اجرا درآمده و بر مبنای آن، فرانشیز بیمه به صورت جداگانه از تمامی افراد زیر پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری دریافت می شود.
وی اضافه کرد: به بیانی واضح تر، مدتی است که بیماران زیر پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری تهران، هنگام رفتن به مراکز درمانی مبلغی بیشتر را تحت عنوان فرانشیز بیمه پرداخت می کنند و همین مبحث سبب نارضایتی شمار قابل توجهی از کارکنان شهرداری تهران شده است.
نظری افزود: تا جایی که خیلی از این افراد با رفتن به اعضای شورا مراتب اعتراض خود نسبت به این تصمیم را اعلام نموده اند.
به گفته وی، این اقدام در حالی انجام شده که پیش از این، مبلغ در ارتباط با فرانشیز از جانب خود شهرداری تهران پرداخت می شد و هزینه و بار اضافی، ولو به مقدار کم به بیماران تحمیل نمی گردید.
وی اظهار داشت: جای تعجب است که در شرایط اقتصادی کنونی، چرا شهرداری تهران تصمیم به انجام این کار گرفته و هزینه ای اضافی را بر روند درمان پرسنل خود تحمیل کرده است.



منبع:

1400/03/11
10:46:35
0.0 / 5
994
تگهای خبر: اقتصاد , برجام , پروژه , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی