روند صعودی بستری بیماران كرونائی در گلستان و چند خبر كوتاه

روند صعودی بستری بیماران كرونائی در گلستان و چند خبر كوتاه صعودی شدن روند بستری بیماران کرونائی در مراکز درمانی گلستان، دستگیری رمال سایبری و نجات جان سه نفر در آتش سوزی یک واحد مسکونی در گنبدکاووس، پیش بینی بارش پراکنده و رگباری و کاهش شدید ذخایر خونی از با اهمیت ترین خبرهای روز یکشنبه این استان شمالی است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش شمار بیماران کرونائی بستری در مراکز درمانی استان آگاهی داد و اظهار داشت که اکنون ۲۷۹ بیمار در بیمارستان های گلستان بستری هستند که این آمار ۹ نفر نسبت به روز گذشته بیشتر شده است.
عبدالرضا فاضل اضافه کرد: ۵۸ بیماران کرونائی در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند که ۱۸ نفر از آنان به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.
**
فرماندار ویژه گنبدکاووس بابیان این که مسئولان ستاد انتخابات وزارت کشور و استان گلستان با رصد سامانه انتخابات در کمترین زمان متوجه کوچکترین مشکل در صندوق های ستاندن رای خواهند شد، از نمایندگان فرماندار در شعب درخواست نمود تا همه جوانب را بررسی و با آمادگی کامل سر صندوق ها حاضر شوند.
عبدالقدیر کریمی عصر یکشنبه در جمع نمایندگان فرماندار در شعب ستاندن رای، گفت: هر گونه مشکل احتمالی در شعب ستاندن رای در روز انتخابات باید با تدبیر نمایندگان فرماندار رصد و در کمترین زمان حل شود.
وی اظهار داشت: فضای انتخابات شهرستان در بهترین شرایط ممکنست و همه عوامل برگزار کننده انتخابات در ۲۸۱ شعبه ستاندن رای با وحدت و همدلی در آمادگی کامل بسر می برند.
**
️کمال ابراهیمی بخشدار لوه شهرستان گالیکش از شروع عملیات راه اندازی ساختمان بوم گردی روستای "چقربش قارداش" آگاهی داد و اظهار داشت: این پروژه در زمینی به وسعت ۸۶۲ متر مربع با اعیانی ۵۰ متر مربع و یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۵۸ استان و مابقی هزینه از محل اعتبارات دهیاری اجرا می شود.
**
فرمانده انتظامی گنبدکاووس اظهار داشت که در راستا طرح مقابله با جرائم سایبری و پایش فضای مجازی، کانالی با بیش از ۱۲ هزار عضو در این شهرستان شناسایی شد که فردی سودجو در این کانال برای دعانویسی، رمالی و جادوگری تبلیغات فریب دهنده انجام می داد.
سرهنگ محمود علی فر اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی متهم را که با رمالی و تبلیغ فروش فال و طلسم تعدادی از شهروندان را فریب می داد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که مدتی پیش با راه اندازی کانالی در شبکه اجتماعی تلگرام مبادرت به انجام تبلیغات واهی فال و فروش طلسم و جادو کرده و از این طریق به کسب درآمد پرداخته است.
**
رییس گروه پیش بینی هواشناسی گلستان اظهار داشت که از بامدادان فردا دوشنبه با افزایش ابر، بارش های رگباری پراکنده با احتمال رعد و برق به ویژه در نواحی کوهستانی استان پیش بینی می شود.
محمود محمدقلی پور اضافه کرد: این سامانه روز سه شنبه از آسمان گلستان عبور می کند و از میانه هفته جوی آرام و پایدار در استان حاکم خواهد شد.
**
سیدرضا سجادی کارشناس سلامت و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش آزادشهر در امتداد سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها باتوجه به اهمیت ورزش در سلامت شهروندان موفق به اختراع و ساخت دوچرخه ثابت دستی رکاب زن پا و دست شد که امروز از این اختراع و چگونگی استفاده از آن باحضور مسئولان این شهرستان و دانش آموزان رونمایی گردید.
**
مدیرکل انتقال خون گلستان با اعلان اینکه ذخایر خونی در استان به شدت کاهش یافته است، گفت: فقط برای ۲ روز ذخیره خونی در مراکز موجود است و به همه گروه های خونی نیاز داریم.
سیدصادق بنی عقیل از مردم نوعدوست گلستان خواست که برای اهدای خون خود به نیازمندان و بیماران، به مراکز خونگیری درسطح استان مراجعه کنند.
**
رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس نیز اظهار داشت که ساعت ۱۴: ۴۵ امروز یکشنبه با بیان گزارش آتش سوزی در یک واحد مسکونی در شهرک فرمانداری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، نیروهای نجاتگر به محل اعزام شدند.
اصغر نودهی اضافه کرد: در این منزل مسکونی ۲ طبقه که بر اثر نشت گاز منفجر شد، با ریختن سقف طبقه دوم، ۲ زن ۴۵ و ۴۷ ساله و کودک یک و نیم ساله با سوختگی نسبتا شدید زیر آوار گرفتار شدند.
وی اضافه کرد: نیروهای هلال احمر با همکاری آتش نشانی موفق به رهاسازی و تحویل این سه نفر به عوامل اورژانس شدند.
استان گلستان ۱.۹ میلیون نفر جمعیت و حدود ۲۱ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد که در ۱۴ شهرستان سکونت دارند.


1400/03/24
09:09:51
0.0 / 5
1066
تگهای خبر: پروژه , پزشكی , تبلیغات , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی