كاهش ۳ دقیقه ای سرفاصله حركت قطارها در نیمه غربی خط ۶ مترو تهران

كاهش ۳ دقیقه ای سرفاصله حركت قطارها در نیمه غربی خط ۶ مترو تهران به گزارش نیو وبلاگ مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط ۶ از ۲۰ به ۱۷ دقیقه اطلاع داد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا از اعلام روز شنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، «علی عبدالله پور» در اینباره اضافه کرد: در جهت عرضه خدمات مطلوب تر به شهروندان، از روز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط ۶ از ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس تا ایستگاه شهید ستاری، از ۲۰ به ۱۷ دقیقه کاسته می شود.
وی ضمن اشاره به این که خط ۶ متروی تهران دارای ۳۱ ایستگاه است که هم اکنون ۱۲ ایستگاه آن به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: ایستگاه های شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام (ره)، مرزداران، شهرک آزمایش و دانشگاه تربیت مدرس در نیمه غربی این خط به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اضافه کرد: سرفاصله حرکت قطارها در نیمه شرقی این خط ۱۵ دقیقه است و ایستگاه های دولت آباد، کیان شهر، بعثت، امیرکبیر، میدان شهدا و امام حسین (ع) در این بخش فعال است.
وی تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل و بهره برداری کامل از ایستگاه های خط ۶ و یکپارچه شدن سرویس دهی در این خط، دغدغه های حمل و نقلی شهروندان کاسته شود.
عبدالله پور ضمن اشاره به این که مترو تهران و حومه ظرفیت این را دارد که در خطوط درون شهری با سرفاصله ۲ دقیقه خدمات رسانی کند، تصریح کرد: هم اکنون حدود هزار واگن کمبود داریم که اگر این تعداد واگن تامین گردد می توانیم سر فاصله حرکت قطارها را در خطوط ۶ و ۷ همانند خطوط دیگر کاهش دهیم.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، خط ۶ مترو ۳۲ کیلومتر طول و ۳۱ ایستگاه دارد. این خط از حرم شاه عبدالعظیم آغاز و بعد از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین با خط دو، در ایستگاه شهدای هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر (عج) با خط سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به شمال غربی تهران منتهی می شود.


1400/03/29
19:19:50
0.0 / 5
963
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی