یك افسر پلیس در مشهد به شهادت رسید

یك افسر پلیس در مشهد به شهادت رسید به گزارش نیو وبلاگ ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: صبح امروز افسر وظیفه شناس پلیس مشهد که با موتورسیکلت درحال گشت زنی بود، هنگام انجام وظیفه برای دستگیری متهم سرقت خودرو وانت نیسان با اقدام عمدی راننده و برخورد خودرو به او گرفتار حادثه شده و به شهادت رسید.


سردار محمدکاظم تقوی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اضافه کرد: افسر جان برکف کلانتری طرق مشهد ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز هنگام گشتزنی با موتورسیکلت، بعد از درخواست یکی از شهروندان در مورد توقیف یک دستگاه خودرو نیسان وانت سرقتی وارد عمل شد که راننده خودرو سرقتی، بی توجه به دستور ایست افسر پلیس، مبادرت به حرکت کرده و با برخورد عمدی خودرو به مامور انتظامی، ستوان دوم "محمد قاینی نیازآبادی" وی را به شدت مجروح کرده و از صحنه گریخت.
وی افزود: افسر پلیس به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شد اما تلاش تیم پزشکی موثر واقع نشد و این افسر نیروی انتطامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار تقوی با تبریک و تسلیت شهادت ستوان دوم قاینی نیاز آبادی به خانواده صبور و همرزمان پرتلاشش در فرماندهی انتظامی مشهد، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با تحقیقات گسترده و در عملیاتی ضربتی، عامل شهادت افسر پلیس مشهد را شناسایی و در خانه ای دستگیر کردند که در بازرسی از محل مقادیری اموال سرقتی دیگر هم کشف شد.
سردار تقوی اضافه کرد: با دستور تخصصی مقام قضایی تحقیقات از متهم پرونده شروع شده و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
گفتنی است، از این افسر پلیس ۲ دختر ۶ و ۴ ساله به یادگار مانده است.



منبع:

1400/04/05
20:08:32
0.0 / 5
397
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی