وزیر بهداشت:

توانمندی بهورزان در مدیریت همه گیری کرونا به منصه ظهور رسید

توانمندی بهورزان در مدیریت همه گیری کرونا به منصه ظهور رسید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشت:  شیوع کرونا نشان داد که تا چه حد بهورزان در مدیریت همه گیری توانمندند و با آموزش جامعه نگر از شایستگی های مورد ضرورت برای پیشگیری و کنترل همه گیری و ایجاد احساس امنیت خاطر در جامعه برخوردار می باشند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت بهداشت، به مناسبت دوازدهم شهریور روز بهورز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی از آنها خواست تا مراتب قدردانی و تشکر وزیر بهداشت را به یکایک همکاران ارجمند بهورز، مربیان آنها، کارشناس مسئول بهورزی و کارکنان مدیریت شبکه به مناسبت روز بهورز ابلاغ کنند.
در پیام عین اللهی آمده است: نظام شبکه در طول چهار دهه از استقرار خود شاهد تلاش بی وقفه بهورزان و تشریک مساعی گسترده میان آنها، مردم و نهادهای روستایی بوده است. چنین الگویی نمادی است بی نظیر از یک نظام عرضه خدمت اساسی، کارآمد و مردم محور در گستره پهناور و متنوع از جغرافیای کشور برای تضمین حق سلامت مردم روستا. بدون شک توسعه سلامت در روستاهای میهن عزیز بیشتر از هرچیز مرهون تلاش و مجاهدت بهورزان و تربیت کنندگان آنهاست.
این پیام اضافه کرد: نظام آموزش بهورزی که نظامی عمل گرا، پویا و مبتنی بر شرح وظایف سازمانی و نیازهای مردم و برنامه های سلامت است در دنیا بعنوان یک نظام مهارت آموزی پاسخگو و کارآمد شناخته شده است.
وزیر بهداشت در این پیام خاطرنشان کرد: رخداد همه گیری کووید۱۹ نشان داد که تا چه حد بهورزان در مدیریت همه گیری توانمندند و با آموزش جامعه نگر از شایستگی های مورد ضرورت برای پیشگیری و کنترل همه گیری و ایجاد احساس امنیت خاطر در جامعه برخوردار می باشند.
وی اضافه کرد: بدون شک بخش بزرگی از مهار همه گیری با تاکید بر تلاش و هدایت هوشمندانه بهورزان مقدور بوده و خواهد بود و قدرت اعتمادی که از راه تجربه و دانش خود به نظام سلامت ارزانی می دارند باعث بهبود شرایط خواهد گردید.
عین اللهی در ادامه از روسای دانشگاه های علوم پزشکی خواست مراتب قدردانی و تشکر او را به یکایک همکاران ارجمند بهورز، مربیان آنها، کارشناس مسئول بهورزی و کارکنان مدیریت شبکه به مناسبت روز بهورز ابلاغ کنند.



1400/06/12
14:29:24
0.0 / 5
447
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , درمان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی