فرمانده نیروی انتظامی:

شهدا بهترین الگو برای ورزشکاران زورخانه ای هستند

شهدا بهترین الگو برای ورزشکاران زورخانه ای هستند به گزارش نیو وبلاگ تهران _ایرنا_ فرمانده نیروی انتظامی، شهدا را بهترین الگو برای ورزشکاران بخصوص ورزشکاران زورخانه ای عنوان نمود و اظهار داشت: روحیه پهلوانی یعنی از خودگذشتگی؛ یعنی هرجا که مردم نیاز دارند باید شتافت و جان فدا کرد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ مراسم اختتامیه مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش های زورخانه ای به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی آموزشی غدیر دانشگاه علوم انتظامی امین با حضور دکتر "سید حمید سجادی" وزیر ورزش و جوانان، سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی، سردار "لطفعلی بختیاری" فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین و دکتر "محمدعلی باران چشمه" رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و تعدادی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.
فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی زورخانه ای با اشاره به اینکه ورزش در نیروی انتظامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: یکی از شاخصه های آمادگی نیروهای پلیس، قدرت بدنی است و اهتمام نیروها به ورزش و تقویت قوای جسمانی همواره مورد سفارش بوده است.

وی ادامه داد: اما در کنار پرورش و تناسب جسم باید به ورزش هایی هم پرداخت که روح معنویت و پهلوانی را هم ارتقاء دهند که ورزش زورخانه ای یکی از این ورزش هاست.

سردار اشتری با تاکید بر این که مروت و جوانمردی از مشخصات یک پهلوان ورزشکار زورخانه ای است، عنوان کرد: وقتی از اقتدار توأم با رأفت پلیس می گوییم یعنی توانمندی و روحیه ای همراه با جوانمردی که در گود زورخانه به ممارست و تمرین آن می پردازیم.
فرمانده نیروی انتظامی شهدا را بهترین الگو برای ورزشکاران بخصوص ورزشکاران زورخانه ای عنوان نمود و بیان داشت: روحیه پهلوانی یعنی از خودگذشتگی؛ یعنی هرجا که مردم نیاز دارند باید شتافت و جان فدا کرد یعنی همان کاری که شهدا کردند تا از ناموس وطن دفاع کنند.


منبع:

1400/06/13
23:12:52
0.0 / 5
396
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی