رئیس كمیته امداد اعلام كرد:

ارائه خدمت مراکز نیکوکاری به ۸۰۰ هزار نیازمند در سراسر کشور

ارائه خدمت مراکز نیکوکاری به ۸۰۰ هزار نیازمند در سراسر کشور به گزارش نیو وبلاگ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به فعالیت هشت هزار مرکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد اظهار داشت: این مراکز به 800 هزار نیازمند در سراسر کشور ارائه خدمت داشته اند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از مرکز ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مددجویان که توسط گروه جهادی الکفیل در دانشگاه قیام دشت برگزار شده است، گفت: هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با گروههای جهادی در امتداد سیاست مردمی سازی این نهاد تقویت خواهد شد.
وی به همکاری گروههای جهادی برای ارائه خدمات مسکن به نیازمندان، اضافه کرد: در همین راستا از گروههای جهادی خواسته ایم در طرح ساخت حمام برای خانواده های محروم مشارکت کنند و اطمینان داریم تا آخر سال با همکاری کمیته امداد و گروههای جهادی این طرح برای مددجویان اجرا می گردد.
وی به راه اندازی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در کمیته امداد پرداخت و اشاره کرد: کمیته امداد برای خدمت رسانی به محرومان در کنار همه گروههای جهادی قرار دارد.
بختیاری بر نقش خیران و مردم نیکوکار در پیشبرد اهداف کمیته امداد اصرار کرد و اظهار داشت: در بسیاری مناطق که زمین در اختیار خیران قرار گرفته است، ساخت مسکن برای مددجویان توسط این خیران انجام شده است.
وی راه اندازی مراکز نیکوکاری را از دیگر اقدامات کمیته امداد برای مردمی سازی این نهاد عنوان نمود و اضافه کرد: هم اکنون هشت هزار مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد فعالیت می نمایند که از این تعداد پنج هزار مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و تحت مدیریت امام جماعت و هیات امنای مسجد درحال خدمت به محرومان هستند.


منبع:

1400/09/04
20:35:38
0.0 / 5
444
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی