شهردار ساری:

بعد از دوره کوتاه درمان به شهرداری برمی گردم

بعد از دوره کوتاه درمان به شهرداری برمی گردم به گزارش نیو وبلاگ شهردار ساری به شهروندان مرکز مازندران اطمینان داد که حضورش در بیمارستان برای امور درمانی اختلالی در امور جاری مدیریت شهر ایجاد نمی کند و بعد از دوره کوتاه درمان به شهرداری برمی گردد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، جواد طالبی که روز یکشنبه به علت عارضه قلبی در بیمارستان شفای ساری بستری شد و امکان ادامه حضورش در شهرداری به علت احتمال طولانی شدن روند درمان و منع پزشکی از ادامه فعالیت در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود، عصر سه شنبه با انتشار ویدئویی کوتاه اعلام نمود که بعد از سپری شدن دوره کوتاه درمان به فعالیت خود در عرصه مدیریت شهری ساری برمی گردد.
در این ویدئو که واحد روابط عمومی شهرداری ساری آنرا منتشر نمود بخشی از فعالیتهای اداری شهردار ساری روی تخت بخش CCUنیز به تصویر کشیده شده که طالبی را درحال بررسی اسناد روزمره شهرداری نشان داده است.
شهردار ساری در این ویدئو ضمن قدردانی از شهروندان و همکاران خود به علت پیگیری وضعیت سلامتی او و تشکر از کادر درمان بیمارستان، خطاب به شهروندان اظهار داشت: به تمام همشهریان قول می دهم که با عنایت به حضور همکاران در مسؤولیت های مختلف شهرداری هیچ گونه کوتاهی در فرایند روزمره خدمت رسانی پیش نخواهد آمد.
وی اضافه کرد: من هم بعد از پیمودن دوره کوتاه درمان به همکاران عزیزم می پیوندم و خدمت رسانی به شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت.
بستری شدن شهردار ساری در بیمارستان و احتمال طولانی شدن دوره درمان و غیبت وی در شهرداری، روز دوشنبه به مهم ترین مبحث هفدهمین جلسه شورای شهر ساری تبدیل شد و حتی زمزمه های احتمال برنامه ریزی برای کنار گذاشتن طالبی از شهرداری به علت ضرورت دور ماندن از محیط کار را بیان کرد.
اعضای شورای شهر ساری در این نشست بر ضرورت پیشبینی مقدمات مدیریتی برای بر زمین نماندن امور اداری شهرداری در صورت طولانی شدن فرایند درمان و غیبت شهردار تاکید کردند. بدون پاسخ ماندن پرسش های سبحان بخشی نایب رییس شورای اسلامی ساری که پیشتر به شهردار ساری عرضه کرده بود به علت شرایط پیش آمده برای شهردار و احتمال طولانی تر شدن روند عرضه پاسخ ها هم این مورد را برای اعضای شورای شهر برجسته تر کرد.
با این حال برخی از اعضای شورای شهر ساری مهلت دادن به شهردار برای مشخص شدن وضعیت جسمی او را مطرح نمودند.
مبهم بودن احتمال حضور شهردار در جلسه هفته آتی شورای شهر سبب شد که در نهایت اعضای شورا بعد از گفت وگویی طولانی به این نتیجه برسند که برای در نظر گرفتن راهکار مناسب استعلام از کمیته انطباق و مراجع ذیصلاح را در دستور کار قرار دهند.
در بخشی از این نشست هم مبحث معرفی جانشین برای دوره غیبت احتمالی شهردار ساری عنوان شد که شعبانی از عرضه نامه ای از جانب کیا علیزاده معاون توسعه منابع شهردار ساری به رئیس شورای شهر اطلاع داد که در آن خویش را با نظر جواد طالبی تا زمان بازگشت شهردار بعنوان جانشین معرفی نمود. اما این مورد هم مورد تایید برخی از اعضای شورای شهر قرار نگرفت و خواهان معرفی رسمی جانشین به صورت کتبی از جانب شهردار و بررسی در شورای شهر برای تایید معاون به منظور در دست گرفتن امور تا زمان بازگشت شهردار شدند.


منبع:

1400/10/07
22:12:23
0.0 / 5
361
تگهای خبر: پزشكی , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی