آمار روزانه کرونا در استان همدان ۲ فوتی و ۵۶ بیمار جدید

آمار روزانه کرونا در استان همدان ۲ فوتی و ۵۶ بیمار جدید به گزارش نیو وبلاگ ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: با مرگ 2 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از شروع شیوع این ویروس تا حالا به سه هزار و 275 نفر رسید.


علیرضا توقیری روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: همین طور با شناسایی ۵۶ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۳۵۴ نفر رسید.
وی گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان با علایم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۶۰ مورد بوده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اشاره کرد: در طول این مدت زمان ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند همین طور مجموع بیماران شناسایی شده تا حالا به ۱۴۳ هزار و ۸۳ نفر رسیده است.
توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون مقابل کرونا نیز اظهار داشت: تا حالا سه میلیون و ۱۱۶ هزار و ۱۲۸ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.
وی افزود: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۸۵۴ نفر دُز اول و یک میلیون و ۲۰۱ هزار و ۲۷۱ نفر دُز دوم و ۵۴۲ هزار و سه نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا در استان همدان، شهرستان های "رزن و درگزین" در وضعیت قرمز، بهار در وضعیت زرد و هفت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی کرونائی قرار دارند.


منبع:

1400/12/22
22:54:48
0.0 / 5
378
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی