بروزرسانی ناوگان خطوط تولیدی شرکت های تابعه در امتداد عمل به شعار سال 1401

بروزرسانی ناوگان خطوط تولیدی شرکت های تابعه در امتداد عمل به شعار سال 1401 نیو وبلاگ: مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، از بروزرسانی ناوگان خطوط تولیدی شرکت های تابعه در امتداد عمل به شعار سال 1401 «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» آگاهی داد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از سازمان تدارکات پزشکی، علی رضا عسکری اظهار داشت: سال جاری که به فرموده مقام عظمای ولایت سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، نشان از اهمیت اشتغال و تولید مبتنی بر دانش دارد و بعنوان نقشه راه تولید و اشتغال کشور امسال هدف گذاری شده است.
وی اضافه کرد: سازمان تدارکات پزشکی در امتداد تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، همگام با ارزش های محوری جمعیت هلال احمر و سازمان تدارکات پزشکی تلاش خواهد نمود در کنار سایر تولیدات خود اولویت را در پشتیبانی از تولیدات دانش بنیان قرار داده و آن کارهایی که منجر به اشتغال زایی و تولیدات مطلوب تر می شود را در اولویت قرار دهد.
عسکری اظهارداشت: سازمان تدارکات پزشکی به موازات نگاه ویژه به افزایش کمّی تولیدات دانش بنیان خود، توجهی خاص به ارتقاء کیفی اقلام تولیدی داشته باشد و بصورت پویا نقش خودرا در تحقق اهداف و برنامه های ملی بهداشت و سلامت ایفا کند.
وی افزود: سازمان تدارکات پزشکی در تلاش است تا در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، با توسعه تعامل خود با شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های شرکت های تحت پوشش خود، ضمن کاهش دغدغه های دارویی کشور سهمی شایسته در پیشبرد اهداف اقتصادی، شکوفایی و اعتلای نام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های ملی و بین المللی را داشته باشد.



منبع:

1401/01/10
13:01:10
0.0 / 5
759
تگهای خبر: اقتصاد , پزشكی , سازمان , هارد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی