رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران:

ارتقا کیفیت برنامه های راهیان نور استان تهران لازم است

ارتقا کیفیت برنامه های راهیان نور استان تهران لازم است به گزارش نیو وبلاگ رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اعلان اینکه با کاهش شیوع ویروس کرونا ویژه برنامه های فرهنگی در کشور قوت گرفته، اظهار داشت: ارتقا کیفیت برنامه های ستاد راهیان نور این استان ضروری می باشد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد روز سه شنبه در جلسه فرهنگ عمومی استان تهران که در محل استانداری برگزار شد، با اعلان اینکه استان تهران نماد کشور است، اضافه کرد: هر کار فرهنگی که در تهران اجرا می شود در سراسر کشور انعکاس می یابد و بعنوان یک الگو تبدیل می شود، بدین سبب تغییر نگرش و کیفیت در اجرای برنامه ها امری لازم است.
امام جمعه موقت تهران افزود: راهپیمایی روز قدس را در پیش داریم و باید این راهپیمایی باکیفیت و شیوه بهتری اجرا شود.
به گفته وی، در ادامه مراسم ارتحال امام (ره) و برنامه های محرم و اربعین حسینی را داریم که باید این برنامه ها نیز با فکر و برنامه ریزی بهتری اجرا شود.
در این جلسه با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران هماهنگی لازم برای اولویت ها و سرفصل های شورای فرهنگ عمومی استان تهران برای سال ۱۴۰۱ با محوریت تحقق شعار سال تولید، اشتغال، دانش بنیان و سرفصل خرد، سرمایه اجتماعی، دین و فرهنگ و اخلاق عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین موضوع زیست عفیفانه با محوریت حجاب و عفاف در جامعه به بحث گذاشته شد.



منبع:

1401/02/06
23:35:13
0.0 / 5
394
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی