مدیرعامل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور خبر داد؛

توسعه کارهای تاکسی های بی سیم در کشور

توسعه کارهای تاکسی های بی سیم در کشور به گزارش نیو وبلاگ، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار داشت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه در مورد تاکسی های بیسیم زیرساخت ها بوسیله اپراتورها درحال تهیه است تا علاوه بر این که تاکسی های بیسیم بتوانند در شبکه شهری تردد کنند، در شبکه کشوری هم امکان فعالیت و انتقال مسافر را داشته باشند.


به گزارش خبرنگارایرنا، مرتضی ضامنی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم سی و نهمین مجمع اتحادیه تاکسیرانی های شهر تهران و دومین مجمع اتحادیه سازمان های حمل و نقل و مدیریت بار شهرداری های کشور، در جمع خبرنگاران اضافه کرد: برنامه های جامعی در مورد موضوع سرویس مدارس همزمان با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید توسط وزارت کشور و سازمان تاکسیرانی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: سامانه سپند (سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی) در این راستا پیش بینی شده است که علاوه بر ساماندهی سرویس مدارس بحث استعلام از رانندگان و امنیت ناوگان را به همراه دارد و مدارس طبق دستورالعمل مجاز هستند از ناوگانی که بوسیله سامانه سپند راستی آزمایی شده بهره گیرند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار داشت: علاوه بر ارتقای امنیت سفر دانش آموزان اَپی هم به زودی برای والدین در دسترس خواهد بود که آمدوشد رانندگان را حین انتقال دانش آموزان نظارت کنند.
ضامنی اشاره کرد: از شنبه ثبت نام رانندگان و شرکتها بوسیله سامانه سپند برای سریس مدارس شروع می شود و تا ۱۵ شهریور فهرست نهایی خدمات مجاز در اختیار مدارس قرار می گیرد.
وی اعلام نمود: برابر ابلاغیه رییس سازمان تامین اجتماعی پالایش بیمه رانندگان تاکسی در حال انجام می باشد و تعدادی از این روند حذف و برخی اضافه خواهند شد که فهرست کسانی که از این بیمه حذف خواهند شد افرادی هستند که راننده نبوده و یا پروانه فعالیت ندارد.


منبع:

1401/05/27
13:13:15
0.0 / 5
375
تگهای خبر: خدمات , سازمان , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی