مشخص کردن سن زیستی با کمک هوش مصنوعی

مشخص کردن سن زیستی با کمک هوش مصنوعی نیو وبلاگ: نیو وبلاگ: سن واقعی شما چقدر است؟ آزمایش های مبتنی بر هوش مصنوعی، سن زیستی شما را با جمع آوری نمونه سواب از داخل گونه نشان می دهند و به شما می گویند چگونه سرعت افزایش سن را کاهش دهید.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، آزمایش های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با تعیین سرعت زوال اندام ها، سلول ها و بافت ها سن زیستی کاربران را به آنها اعلام می کنند.

استارت آپ ها، آزمایش های خانگی را ارائه می دهند که خون، ادرار یا نمونه سواب از داخل گونه را جمع آوری می کنند تا تغییرات «اپی ژنوم» را به عنوان ماشینی که به خواندن کد دی ان ای (DNA) کمک می نماید، تحلیل و بررسی کنند.

شرکت Tally Health یکی از این شرکتها است که بتازگی پژوهشی ۱۳ ساله را ارائه کرده است که نشان می دهد، تغییرات اپی ژنتیکی را می توان بطور ایمن در موش ها معکوس کرد تا عملکرد بافت ها را بهبود بخشید؛ کاری شبیه به نصب مجدد نرم افزار سلولی. مسئولان این شرکت معتقدند که همین کار را می توان برای انسان ها نیز انجام داد.

شرکت Elysium نیز دارای یک آزمایش زیستی سن است که سفارش های علمی را برای مساعدت با کاربران در بهبود عملکرد بدن ارائه می دهد، به امید این که زمان را به عقب برگرداند.

در حالی که ایده بازگرداندن زمان به عقب شبیه به داستان های علمی تخیلی به نظر می آید، این یک سرویس واقعی است که می توان آنرا با حداقل ۲۹۹ دلار در ماه خریداری کرد.

شرکت Tally Health، فناوری خودرا در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفندماه) عرضه نمود و آنرا برای بهبود طول عمر و افزایش طول عمر در سطح سلولی تبلیغ کرد.

دکتر دیوید سینکلر (David Sinclair)، زیست شناس، یکی از مدیران مرکز تحقیقات زیست شناسی پیری پل اف گلن (Paul F. Glenn) در دانشکده پزشکی هاروارد و از بنیانگذاران این شرکت در اطلاعیه ای در این خصوص اظهار داشت: دی ان ای دیگر تنها پیش بینی کننده سرنوشت یا طول عمر ما نیست. ژنتیک ما کمتر از ۱۰ درصد طول عمر ما را تعیین می کند. بیش از ۹۰ درصد نتیجه انتخاب های روزمره و محیط است و خیلی از تحقیقات و مداخله ها در آینده نزدیک بر گسترش دامنه سلامت انسان متمرکز خواهد شد.

علاقه به نحوه پیر شدن موجب ایجاد بینش های پژوهشی گسترده دراین زمینه در سطح جهانی شده و علم افزایش سن را به سطح جدیدی سوق داده است.

در آزمایش شرکت Tally Health، یک نمونه سواب از داخل گونه جمع آوری و توسط هوش مصنوعی «TallyAge» تحلیل و بررسی می شود. این هوش مصنوعی، با بهره گیری از بزرگترین مجموعه داده دی ان ای شامل بیش از هشت هزار نمونه، آموزش داده شده است. بعد از تحلیل و بررسی نمونه، سفارش های اختصاصی برای مساعدت با افزایش طول عمر و مکمل های منحصر به فرد برای کمک بهه کاربردر طول این مسیر ارائه می شود.

این سرویس بوسیله اشتراک ماهانه ارائه می شود و به اعضا این امکان را می دهد تا بصورت مداوم آزمایش انجام دهند. کاربران می توانند بازه های زمانی ۳، ۶ یا ۱۲ ماه را انتخاب و بین ۱۹۹ تا ۱۲۹ دلار در ماه پرداخت کنند.




1401/12/12
15:53:28
0.0 / 5
297
تگهای خبر: پزشكی , پژوهش , تحقیقات , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی