گزارش پزشکی قانونی در مورد فوت داریوش مهرجویی و همسرش

گزارش پزشکی قانونی در مورد فوت داریوش مهرجویی و همسرش به گزارش نیو وبلاگ، رئیس کل دادگستری استان البرز اظهار داشت: بر اساس گزارش پزشکی قانونی علت فوت داریوش مهرجویی و همسرش برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز بوده است.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، حسین فاضلی هریکندی در رابطه با آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار نمود: گزارش پزشکی قانونی در مورد قتل داریوش مهرجویی و همسرش تهیه شده است.
وی اضافه کرد: برپایه گزارش پزشکی قانونی بعد از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به علت جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان نمود: ضرباتی با چوب و یا جسم سخت هم به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده است که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است.
فاضلی هریکندی اظهار داشت: بر اساس گزارش پزشکی قانونی فرضیه ها در مورد تجاوز در مورد هر دو نفر از مقتولین منتفی است.
رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این جنایت در سریع ترین زمان ممکن به مقامات قضایی و انتظامی استان البرز صادر شده و تاکید می شود از هرگونه گمانه زنی در مورد مسبب یا مسببین این جنایت تا زمان روشن شدن ابعاد پرونده خودداری شود.

1402/07/23
15:56:54
0.0 / 5
262
تگهای خبر: پزشكی , ربات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی