پژوهش عامل افزایش آگاهی مردم

پژوهش عامل افزایش آگاهی مردم نیو وبلاگ: به گزارش نیو وبلاگ، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اظهار داشت: تحقیق و پژوهش می تواند بهترین عامل در راستای کسب آگاهی مردم نسبت به سلامت و بیماریها و در نهایت پیش گیری از مسائل مختلف درمانی و لطمه های اجتماعی شود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، یونس پناهی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان حضور یافته بود، به همراه سعید گل فیروزی، رییس این دانشگاه و تعدادی از مدیران از مرکز نوآوری اداره توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کرد.
پناهی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر و کارمندان فعال حوزه تحقیقات، ضمن قدردانی از پژوهشگران، درباره ی اهمیت پژوهش و تحقیق در امتداد رسیدن به اهداف علمی بزرگ و جهانی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در این حوزه مهم تاریخی صحبت کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اظهار داشت: تحقیق و پژوهش می تواند بهترین عامل در راستای کسب آگاهی مردم نسبت به سلامت و بیماریها و در نهایت پیش گیری از مسائل مختلف درمانی و لطمه های اجتماعی شود.
پناهی اضافه کرد: پژوهش حرف اول را در دنیا می زند، بطورمثال در مسأله همه گیری موجب می شود که از شیوع بیشتر این لطمه ها، در سالهای آتی جلوگیری کرد.
به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ادامه لابراتوار جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور دکتر پناهی راه اندازی شد.
در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در عرصه تحقیقات وفناوری، دکتر پناهی با شهدای گم نام مجموعه فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تجدید بیعت کرد.




منبع:

1402/09/26
15:41:39
0.0 / 5
299
تگهای خبر: پزشكی , پژوهش , پژوهشگر , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی