نمایه نشریه پایش در پایگاه اطلاعاتی EBSCO

نمایه نشریه پایش در پایگاه اطلاعاتی EBSCO به گزارش نیو وبلاگ، مجله «پایش» وابسته به پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی در پایگاه اطلاعاتی ابسکو (EBSCO) جهت نمایه انتخاب گردید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، پایگاه ابسکو (EBSCO) یکی از نخستین و بزرگترین عرضه دهندگان پایگاه های جستجوی آنلاین کتاب و مقالات الکترونیک برای کالج ها، دانشگاه ها و کتابخانه های عمومی است که دسترسی به اطلاعات بیشتر از ۱۰۰۰۰۰ هزار نشریه در حوزه های مختلف فراهم نموده است. این پایگاه مبادرت به طراحی محیط جستجوی فارسی هم نموده است.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، نخستین شماره مجله «پایش» در سال ۱۳۸۰ به صورت فصل نامه و در سال ۱۳۹۱ به دو ماهنامه تبدیل شد. از آغاز انتشار تا پایان تابستان سال ۱۳۹۰، ۳۹ شماره از این نشریه به صورت نسخه چاپی منتشر و توزیع شد و از زمستان سال ۱۳۹۰ این نشریه صرفا به صورت الکترونیک منتشر می شود.
الان صد و چهاردهمین شماره نشریه «پایش» انتشار یافته است. این نشریه دارای رتبه علمی پژوهشی از معاونت پژوهش و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و در برگیرنده مقالات در رابطه با شاخه های مختلف علوم بهداشتی است که به زبان فارسی و خلاصه مقالات به زبان انگلیسی منتشر می شود.
بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی، مجله «پایش» در پایگاه ها و بانکهای اطلاعاتی زیر نمایه می شود:
- بانک اطلاعاتی Scopus
- پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
- سامانه دانش گستر برکت، بانک اطلاعات مقالات علوم پزشکی ایران (Barakatkns)
- پایگاه بین المللی The Cumulative Index to Nursing & Allied Health Literature
- پایگاه بین المللی Index Copernicus
- The Index Medicus for the WHO Eastern Mediterranean Region
- پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (Islamic World Science Citation Database)




منبع:

1402/12/20
09:18:45
0.0 / 5
185
تگهای خبر: آنلاین , اطلاعات , الكترونیك , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی