بنابر اعلام آموزش وپرورش؛

برنامه امتحانات دانش آموزان پایه ششم تغییر کرد

برنامه امتحانات دانش آموزان پایه ششم تغییر کرد نیو وبلاگ: مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طی بخشنامه ای از تغییر برنامه امتحانات دانش آموزان پایه ششم دانش آموزان آگاهی داد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام نمود: زمان برگزاری امتحانات کشوری پایه ششم تغییر نمود و دانش آموزان باید بجای ۸ خرداد در روز سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در امتحان هماهنگ کشوری درس ریاضی شرکت نمایند. در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: امتحانات هماهنگ کشوری در پایه ششم دبستان برای دروس علوم و ریاضی برگزار می گردد. پیش از این زمان برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری پایه ششم ۳۰ اردیبهشت و ۸ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده بود. اکنون مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اصلاحیه ای اعلام نموده است که زمان برگزاری امتحان علوم پایه ششم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و امتحان ریاضی روز دوشنبه اول خرداد ۱۴۰۳ است.
امتحانات سایر دروس پایه ششم بصورت هماهنگ منطقه ای برگزار می گردد.



در امتحانات کشوری، سوالات در سطح کشوری طراحی شده و برای تمام دانش آموزان پایه ششم کشور مشابه است اما تصحیح اوراق توسط معلمان خود دانش آموزان صورت می گیرد.
در امتحانات هماهنگ منطقه ای نیز سوالات دروس توسط منطقه آموزش و پرورش مربوطه طراحی می شود و برای دانش آموزان پایه ششم همان منطقه یکسان است اما تصحیح اوراق باز هم توسط معلمان خود دانش آموزان صورت می گیرد.


منبع:

1403/02/23
09:05:25
0.0 / 5
288
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی