بهترین مرورگر برای اندروید

بهترین مرورگر برای اندروید به گزارش نیو وبلاگ فایرفاكس نسخه ای جدید از اندروید مرورگر Focus را ارائه نموده است.


این مرورگر در ابتدا برای سیستم عامل iOS طراحی شده بود و اكنون نیز در اختیار كاربران اندروید قرار گرفته است. این شركت تلاش كرد تا مرورگری ارائه كند كه كه حریم خصوصی كاربران حفظ شود و از تبلیغات جلوگیری كند. موضوع امنیت، سال های زیادی است كه در بین مرورگر ها در حال بررسی است و شركت ها روز به روز سعی میكنند تا امنیت بیشتری را برای كاربران فراهم كنند. باربارا برمس، مدیر مجموعه ی Firefox Mobile، در وبلاگ خود اعلام كرد كه بخش عمده ی خواسته ی مصرف كنندگان، مربوط به امنیت و فضای اشغالی مرورگر است كه در این نسخه به این دو موضوع اهمیت داده شده است.
 
به طور كلی قابلیت جذابی كه همه ی كاربران را راضی خواهد كرد امكان بلاك كردن تبلیغات آزار دهنده است و این موضوع همواره جستجو را لذت بخش تر میكند. موتور جستجوی پیش فرض Firefox Focus، یاهو است كه میتوانید در قسمت تنظیمات، موتور جستجوی خود را تغییر دهید. محیط كاربری این مرورگر تركیبی از رنگ صورتی و بنفش است.
 
فایرفاكس ادعا میكند كه با مسدود كردن آگهی های تبلیغاتی، سرعت بیشتری برای جستجو و ذخیره ی داده ها در اختیار كاربران قرار خواهد گرفت؛ در نتیجه این مرورگر بسیار سریعتر از مرورگر های دیگر عمل خواهد كرد. نسخه ی اندروید این برنامه یك قابیلت دیگر نیز دارد كه در نسخه ی iOS آن را نخواهید دید و آن این است كه در این نسخه شمارنده ای قرار دارد تا صفحات تبلیغاتی بلاك شده را میشمارد.
 
نكته:در تنظیمات مرورگر میتوانید بلاك شدن صفحات تبلیغاتی را غیر فعال كنید.
1396/04/14
01:14:28
5.0 / 5
5979
تگهای خبر: اینترنت , iOS , اندروید , مرورگر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی