لطف تلویزیون به الهام و مائده و رفقا

لطف تلویزیون به الهام و مائده و رفقا نیو وبلاگ: ماجرا خیلی پیچیده نیست. یك اشتباه محض رسانه ای است. خیلی ها همچون من تا پریروز خانم مائده هژبری را نمی شناختیم. تازه بعد از گفت وگوی بخش خبری تلویزیون با او بود كه فهمیدیم «مائده» نامی هم وجود دارد كه به علت لرزش بخشی از بدنش و انتشار آن در فضای مجازی، كسب درآمد می كند و به همین خاطر دستگیر شده است.



البته من اینجا كاری به دستگیری اش ندارم كه در حوزه كاری من نیست، این مسایل به قوه قضاییه ربط دارد. اما این كه تلویزیون با این شاخ های مجازی گفت وگو كند و مثلا اعترافات و اظهار ندامت آنان را نشان دهد خود حكایت عجیبی است.
در ابتدای مطلب عرض كردم. من این بنده خدا را نمی شناختم و بعد از حضورش در تلویزیون و سروصدایی كه در این زمینه راه افتاد كنجكاوانه به جستجو درباره او پرداختم كه ببینم مائده چه كرده كه این گونه شهر را به هم ریخته است.
نتیجه این كه من هم مثل خیلی های دیگر با اطلاع رسانی صدا و سیما این دخترخانم را شناختم و این همان اشتباهی است كه تلویزیون طی سالهای اخیر بارها تكرارش كرده و خوراك خوبی به رسانه های بیگانه داده است.
حالا فكر می كنید چه اتفاقی رخ می دهد؟ هیچ. الان مائده هژبری معرف حضور خیلی ها شده، او احتمال زیاد بعد از آزادی از ایران خارج می گردد. به خاطر لطف بزرگی كه صدا و سما در حقش كرده و شهرتش را افزون ساخته اینستاگرامش را راه خواهد انداخت و به دنبال كنندگان میلیونی خواهد رسید و كارش را با رونق بیشتری ادامه خواهد داد.
الهام عرب را یادمان نرفته كه تلویزیون معروفش كرد، بعد اظهار پشیمانی اش را نشان داد و دست آخر او گذاشت از ایران رفت.حالا هم كه به خاطر همان شهرت در كشورهای همسایه به فعالیت در حوزه مد می پردازد و از اینستاگرامش درآمد خوبی هم دارد و این از الطاف صدا و سیما و برخی مدیران «رسانه نشناسش» به امثال اوست.

5.0 / 5
4459
1397/04/20
15:31:37
تگهای مطلب: فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی