جام ملت های آسیا كشك شد!

جام ملت های آسیا كشك شد! نیو وبلاگ جام ملت های آسیا كشك شد!


در فیفادی، ایران به مصاف بولیوی رفت اما این آخرین اتفاق در فوتبال آسیا نبود. دقیقا در لحظاتی كه ما بابت حضور تعدادی از بانوان در ورزشگاه آزادی سر از پا نمی شناختیم و جشن گرفته بودیم، ژاپن با اروگوئه بازی كرد و امروز در عجبیم كه چرا هیچ نوشته ای از برد پر گل ژاپن نمی خوانیم؟

ژاپن در دیداری سخت و نفسگیر مقابل اروگوئه پرستاره، با نتیجه ۴- ۳ پیروز شد. این اتفاق در حالی رخ داد كه سعودی ها با برگزاری سوپركلاسیكو در خاك كشور خود، همراه عراق به مصاف برزیل و آرژانتین رفتند.

در واقع اساطیر فوتبال آمریكای جنوبی با حریفان قطعی و احتمالی ایران در جام ملت های آسیا بازی كردند و ما هم به مصاف بولیوی رفتیم و بابت دیدار با ونزوئلا لابد سر از پا نمی شناسیم!

همه این ها به كنار؛ ما شگفت زده، معطل و درمانده این همه اعتماد به نفس برای ادعای پرطمطراق قهرمانی در جام ملت ها هستیم.
لطفا به ما بگویید این درجه از اعتماد به نفس از كجا می آید؟

تیم های دیگر با بهترین اردوها و بازی های درجه یك تداركاتی، این قدر ادعای فضیلت ندارند و خویش را تیم برتر قاره نمی دانند.

ژاپن، این ركوردار بی همتای جام ملت های آسیا كه روزگاری در حسرت یك دیدار ناقابل با تیم ملی ایران بود، این قدر منم منم نمی كند و از حالا جام ملت های را متعلق به خود نمی داند اما ما اینجا كه همچنان در گیر و دار زمین چمن و امكانات محقر یك مركز تازه افتتاح شده برای دو تیم ملی هستیم و به خاطر یك بازی تداركاتی درجه چندم باید كلی دوندگی نماییم، چگونه خویش را در جام ملت های آسیا مدعی می دانیم؟


آدمی كه سرش در حساب و كتاب باشد، بطور قطع این شعر را با خود زمزمه خواهد نمود مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد؛
ما چقدر برای رسیدن به ۴۲ سال آرزوی تحقق نیافته قهرمانی در جام ملت ها زحمت كشیده و برنامه ریزی كرده ایم كه امروز برای قرار گرفتن كاپ این بازی ها در كلكسیون افتخارات فوتبال ایران حكم قطعی صادر می كنیم؟ یعنی جام ملت های آسیا این قدر كشك و بی مقدار است كه ۴۲ سال برای رسیدن به آن حسرت كشیده ایم؟ *نكته: انتشار یافته در سایت خبرورزشی

1397/07/29
18:51:02
5.0 / 5
4529
تگهای خبر: بازی , درمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی