ال جی قابلیت های اسكلت پوشیدنی خودرا ارتقا دادبعلاوهتصاویر

ال جی قابلیت های اسكلت پوشیدنی خودرا ارتقا دادبعلاوهتصاویر نیو وبلاگ: در نمایشگاه ˮایفاˮ(IFA) برلین سال ۲۰۱۸ شركت ال.جی از یك اسكلت خارجی پوشیدنی منحصربفرد رونمایی نمود و الان باز این شركت قابلیت های دیگری را به این اسكلت افزوده است و می خواهد از این اسكلت خارجی پوشیدنی را در ˮنمایشگاه بین المللی سی ای اس ۲۰۱۹ ˮ(CES ۲۰۱۹) در لاس وگاس رونمایی كند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، نمایشگاه "سی ای اس ۲۰۱۹ " ماه آینده آغاز خواهد شد و شركت ال.جی باز می خواهد از اسكلت خارجی پوشیدنی خود به نام "CLOi SuitBot" كه حالا قابلیت های بیشتری دارد در این نمایشگاه رونمایی كند.
شركت الكترونیكی كره ای ال.جی علاوه بر رونمایی از نسخه جدید اسكلت خارجی مذكور از نسخه های به روز شده ربات های "PorterBot"، "ServeBot" و "CartBot service robots" باز رونمایی خواهدنمود.
شركت ال.جی در نمایشگاه "ایفا" امسال از اسكلت خارجی پوشیدنی خود به نام "CLOi SuitBot" كه برای كمك به افراد بخش باربری طراحی شده بود، رونمایی نمود.
امسال این شركت با توسعه ربات موسوم به CLOi SuitBot در خط تولید توسعه ربات"CLOi" خود، قدم بزرگی در كمك به افراد مشغول در قسمت باربری هتلها و سوپرماركت ها كرده است.
ربات پوشیدنی مذكور شامل یك جفت پای رباتیك است كه كاربر می تواند با پوشیدن آن آسان تر بایستد، راه برود و كار كند. هدف از توسعه این اسكلت خارجی كاهش فشار فیزیكی وارده بر افرادی كه در تمام طول روز در محل كار ایستاده در حال كار كردن هستند، بوده است. این ربات دارای كفش های صندل مانند است تا كاربر بتواند به راحتی بر روی پای خود بایستد و حركت نماید.
اما حالا ال.جی چند تغییر در ظاهر این اسكلت به وجود آورده است. نسخه به روز شده "SuitBot" همانند نسخه پیشین، اسكلت حفاظت پشت را دارد اما دیگر پای رباتیك آن دارای كفش نیست. در نسخه اخیر این اسكلت دارای دو بند چرمی برای بستن بر كمر است و یك ساختار پشتیبانی یكپارچه باز برای بستن هر پا افزوده شده است.






هنگامی كه كاربر با زاویه ۶۵ درجه خم می شود، SuitBot به صورت خودكار فعال میگردد و كاربر را قادر به خم شدن در بسط ۵۰ تا ۹۰ درجه از كمر می سازد. هنگامی كه كاربر به حالت اولیه خود باز می گردد، سیستم پشتیبانی باز میگردد. كاربران می توانند با هر بار شارژ به مدت ۴ ساعت از SuitBot استفاده كنند.
شركت ال جی با كمك هوش مصنوعی ربات های "PorterBot"، "ServeBot" و "CartBot service robots " را توسعه داده به گونه ای كه این ربات ها قادر به تجزیه و تحلیل رفتار و نیازهای مشتریان هستند. مشتریان می توانند با استفاده از یك رابط لمسی یا با دستورات صوتی با ربات ها ارتباط برقرار كنند، حتی مشتریان می توانند مراحل پرداخت را باز توسط این ربات ها انجام دهند.



1397/10/08
14:34:38
5.0 / 5
4802
تگهای خبر: الكترونیك , ربات , رباتیك , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی