شارژ همزمان 3 دستگاه هوشمند با پد بیسیم

شارژ همزمان 3 دستگاه هوشمند با پد بیسیم نیو وبلاگ: دیگر افراد نگران شارژ وسایل هوشمند خود نباشند چونكه توسط یك پد شارژ خارق العاده می توانند همزمان گوشی آیفون، اپل واچ و ایرپادهای خودرا شارژ كنند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، روزانه فناوری های بسیاری روانه بازار می شوند اما بطور قطع كارایی بعضی از آنها اعجاب انگیز است یكی از این فنآوری ها پدهای شارژ بی سیم هستند.
فناوری شارژ سریع و بی سیم یكی از آن دسته تكنولوژی هایی است كه این روزها از استقبال بی نظیر و كم سابقه ای از طرف شركت های فعال در حوزه فناوری و همین طور كاربران و علاقمندان به گجت های تكنولوژیك برخوردار شده است.
از شركت های بزرگی كه در این راستا اقدامات مختلفی را انجام داده اند، می توان به اپل و سامسونگ اشاره نمود كه تابحال با معرفی و رونمایی از محصولاتی این چنینی تب و تاب شارژرهای بی سیم و سریع را به بازارهای جهانی موبایل و گجت های مربوط به آن آورده اند.
یكی از عواملی كه در تولید و توسعه پدهای شارژ سریع و بیسیم تأثیرگذار است، رعایت استاندارد و پروتكل های مربوطه است كه علاوه بر آنكه خود پدهای شارژ نباید داغ شوند، گوشی هوشمند متصل به آن نیز نباید با لطمه های جدی همچون گرمای بیش از اندازه مواجه شود.
اخیراً كمپانی"آی. پی. ام" شارژری به نام پد شارژر بیسیم "آی. پی. ام ۳ در ۱"(iPM ۳ in ۱) توسعه داده است كه كاربران توسط آن می توانند سه دستگاه خودرا همزمان شارژ كنند. شارژر مذكور سرعت بالایی در شارژ وسایل هوشمند دارد و قیمت آن ۶۹.۹۹ دلار است.
توسط این شارژر دیگر نیازی به شارژرهای سیمی خسته كننده ندارید و نكته جالب این است كه این شارژر نه تنها محصولات شركت اپل بلكه محصولات هوشمند بیسیم تمامی شركت ها را شارژ می كند.
این محصول مجهز به تراشه كنترل ۱۰ واتی است كه این مساله موجب می شود دستگاه های كاربران سریع و همزمان شارژ شوند.






منبع:

1398/03/19
15:26:59
5.0 / 5
4722
تگهای خبر: اپل , تكنولوژی , جهان , سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی