با كمك یك پلتفرم جدید؛

قوانین راهنمایی و رانندگی به صورت دیجیتال عرضه می شوند

قوانین راهنمایی و رانندگی به صورت دیجیتال عرضه می شوند به گزارش نیو وبلاگ یك شركت آمریكایی، پلت فرم جدیدی عرضه كرده كه قوانین راهنمایی و رانندگی را به صورت دیجیتال نشان داده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از تك كرانچ، شهرهای سراسر جهان برای نشان دادن قوانین جاده و خیابان، باید از تابلوهای نقاشی شده استفاده كنند تا امكان برقراری تعادل میان عابران پیاده و خودروهای، اسكوترها، دوچرخه ها، كامیون ها، اتوبوس ها و شاید روزی خودرو های خودران فراهم گردد.
استفاده از تابلوهای خیابانی، یك روش متداول برای اطلاع رسانی است اما محدودیت هایی هم به همراه دارد. این امكان وجود دارد كه رنگ ها در اثر فرسودگی از بین بروند و تابلوها صدمه ببینند. شركت های سازنده اسكوتر و خودرو های خودران، هیچ چاره ساده ای برای دستیابی به قوانین جاده ندارند.
شركت آمریكایی "اینریكس" (Inrix) كه در زمینه حمل و نقل جهانی فعالیت می كند، از این مشكل بعنوان یك فرصت بهره برده و چاره ای برای آن عرضه كرده است. این شركت، یك پلت فرم دیجیتال را به كار گرفته كه برای خودرو های خودران ابداع شده است و می توان از آن در وسایل نقلیه دیگر هم بهره برد.
این پلت فرم موسوم به "رود رولز" (Road Rules)، طوری طراحی شده كه می تواند به شهرها كمك نماید تا قوانین و محدودیت های ترافیكی خویش را به صورت دیجیتال ثبت كنند. اینریكس در بیانیه جدیدی اعلام نمود كه ۱۱ شهر همچون آستین، بوستون، كمبریج، كلگری، دیترویت، شهرستان میامی-دید در فلوریدا و لاس وگاس، برای به كار گرفتن رود رولز و دیجیتال شدن قوانین جاده ای خود اعلام آمادگی كرده اند.
چهار شركت "جگوار لندرور" (Jaguar Land Rover)، "می موبیلیتی" (May Mobility)، "نوتونومی" (nuTonomy) و سازندگان پلت فرم شركت "رنووو" (Renovo) موسوم به "اوار" (Aware) هم توافق كرده اند تا از داده های رود رولز استفاده كنند.


همه شهرهایی كه جهت استفاده از این پلت فرم اعلام آمادگی كرده اند، قصد دارند آزمایش خودرو های خودران را با این پلت فرم در جاده های عمومی آغاز كنند. این پلت فرم طوری طراحی شده كه می تواند به شهرها در مدیریت قوانین جاده ای كمك نماید. این تكنولوژی جدید می تواند قوانینی مانند علایم راهنمایی و رانندگی و نشانه های مربوط به عبور عابران پیاده را به آسانی در اختیار خودرو های خودران بگذارد.
نمونه آزمایشی این پلتفرم، ابتدا در سال ۲۰۱۸ رونمایی گردید. این نسخه جدید و پیشرفته می تواند با عرضه قوانین حمل و نقل به صورت دیجیتال، به مدیریت بهتر جاده ها كمك نماید. این نسخه جدید، به مراتب پیشرفته تر است و نسبت به نسخه پیشین خود، كارایی بیشتری دارد.
"آوری اش" (Avery Ash)، مدیر بخش حمل و نقل خودران اینریكس اظهار داشت: این پلت فرم جدید، به مدیریت بهتر شهرها، به روزرسانی قوانین راهنمایی و رانندگی و دسترسی ساده به قوانین كمك می نماید.



1398/04/19
15:32:54
5.0 / 5
4439
تگهای خبر: تكنولوژی , جهان , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی