ایرپادهای لاكچری با روكش طلا بعلاوه فیلم

ایرپادهای لاكچری با روكش طلا بعلاوه فیلم به گزارش نیو وبلاگ یك جواهرساز خلاق ویدئویی از نحوه تبدیل ایرپادهای اپل به ایرپادهای لوكس با روكش طلا منتشر نموده كه به ˮایرگلدˮ معروف شده اند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از ردیت، "پابلو كیمادویلا"(Pablo Cimadevila) كه در حوزه جواهرسازی فعالیت دارد، ویدئویی را منتشر نموده كه فرایند ساخت یك ایرپاد را با طلای 18 عیار نشان داده است.
كیمادویلا برای ساخت این ایرپاد كه به صورت كامل با روكش طلا پوشیده شده، طلا 18 عیار را ذوب كرده و ایرپادهایی خیره كننده و منحصر به فرد خلق كرده است.


این ویدئو كه مهارت بی نظیر كیمادویلا را نشان می دهد، تابحال بیشتر از دو میلیون بازدید را به دنبال داشته است. در این ویدئو می توانیم فرایند ساخت ایرپاد را با استفاده از طلای 18 عیار ببینیم. در این ویدئو می بینیم كه ایرپادها، بدون صدمه دیدن باز می شوند تا قالب اصلی برای ریختن طلای ذوب شده فراهم گردد.
كیمادویلا، محصول نهایی را "ایرگلدز"(AirGolds) نامیده است.
وی در اینباره اظهار داشت: ایرگلدز، برای فروش نیست. من ایده اصلی ساخت ایرگلدز را از شعار "متفاوت فكر كنید" شركت اپل الهام گرفته ام.
باآنكه كیمادویلا، قصد فروش ایرگلدز را ندارد اما فكر كردن در مورد قابلیت های آن و تغییراتی كه می تواند در محصولاتی مانند هدفون ایجاد كند، جالب به نظر می آید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1398/06/13
15:07:44
5.0 / 5
4796
تگهای خبر: اپل , محصولات , مرورگر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی