ایلان ماسك:

دراگون تا كریسمس آماده می شود

دراگون تا كریسمس آماده می شود نیو وبلاگ دراگون تا كریسمس آماده می شود


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از سی نت، مقرر است تا اواخر سال میلادی جاری، دراگون نخستین فضانوردان خویش را از فلوریدا به سمت "ایستگاه فضایی بین المللی" بفرستد.
"ایلان ماسك" شب گذشته در حساب كاربری خود در توئیتر نوشت: با بررسی برنامه اسپیس ایكس كه به تازگی انجام دادم، دریافتم كه تمام آزمایشات موشك "فالكون ۹" و كپسول "دراگون" انجام شده است.
ماسك همینطور افرود، مقرر است یك پرتاب بدون سرنشین هم برای آزمایش دراگون صورت گیرد كه احیانا در ماه نوامبر و یا اوایل دسامبر خواهد بود.
این در شرایطی است كه زمان پرتاب دراگون به همراه فضانوردان مستقر در آن هنوز دقیقا مشخص نشده است اما ماسك گفته است كه این مأموریت می تواند در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی صورت گیرد.
گفتنی است ایلان ماسك این توئیت را در پاسخ به پست انتشار یافته از وبگاه " آرس تكنیكا" منتشر نموده است. پستی كه با این مضمون انتشار یافته بود: منابع آكاه می گویند كه از زمانی كه ناسا اعلام نموده، امكان دارد پرتاب سرنشین دار دراگون در نیمه نخست ۲۰۲۰ آماده نشود، یك احساس خطر به وجود آمده است.
ماسك اعتقاد دارد كه انسان می تواند و باید به یك گونه "بین سیاره ای" تبدیل گردد. وی بر این باور است كه فضاپیمای جدید او می تواند به دستیابی به آن هدف والا كمك نماید.



1398/07/18
14:44:58
5.0 / 5
4314
تگهای خبر: سیاره , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی