۱۰شهرستان مازندران در وضعیت زرد كرونائی قرار گرفتند

۱۰شهرستان مازندران در وضعیت زرد كرونائی قرار گرفتند نیو وبلاگ: طبق تازه ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد مناطق زرد کرونائی مازندران از 6 به 10 شهرستان بالا رفته است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، طبق تازه ترین ارزیابی سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، هم اکنون از مجموع ۲۲ شهرستان استان مازندران، ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
بر اساس این ارزیابی شهرستان های فریدونکنار، عباس آباد، گلوگاه و نکا که تا حالا در وضعیت نارنجی کرونائی به سر می بردند، با تغییر رنگ بندی وارد وضعیت زرد شدند.
به طور کل اکنون شهرهای، بابلسر، فریدونکنار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمال، میاندرود، نکا، کلاردشت، عباس آباد و گلوگاه در وضعیت زرد کرونائی قرار دارند.
همچنیمن شهرهای ساری، بابل، آمل، قائمشهر، محمودآباد، جویبار، نور، نوشهر، چالوس، بهشهر، تنکابن و رامسر در وضعیت نارنجی کرونائی قرار دارند.
مازندران از هفته دوم فروردین ماه با تغییر رنگ بندی ۶ شهرستان بطور رسمی وارد موج چهارم کرونا شد و کمتر از سه هفته به پیک این موج رسید و در ۲۸ فروردین ماه شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ استان به اوج خود یعنی به عدد یک هزار و ۶۴۴ نفر رسید و پس از ان روند بیماران در استان سیر نزولی به خود گرفت.
در حال حاضر برمبنای آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ۶۴۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۷ نفر به سبب وخامت وضعیتشان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند.




منبع:

1400/02/25
20:39:22
0.0 / 5
804
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی