هدیه اینترنتی همراه اول در ایستگاه دوشنبه سوری آذر ماه

هدیه اینترنتی همراه اول در ایستگاه دوشنبه سوری آذر ماه نیو وبلاگ: همراه اول این ماه هم در چارچوب طرح «دوشنبه سوری» به مشتركان خود تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.



به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، به منظور تكریم و افزایش رضایتمندی مشتركان، همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در چارچوب طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می رود كه این استقبال در آذر ماه از مشتركان یوسیمی گرم تر خواهد بود.
همراه اولی ها می توانند برای شركت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یك روزه، در دوشنبه اختتام هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره مند شوند.
همچنین از این پس مشتركان انارستانی نیز می توانند در آخرین دوشنبه هر ماه در كمپین دوشنبه سوری همراه اول شركت كرده و از بسته های رایگان اینترنت برخوردار شوند.
در همین راستا دوشنبه سوری ماه جاری اپراتور اول (دوشنبه 25 آذر ماه) انجام می شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته های دیتا ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یك روزه (۵ بامداد تا ۵ عصر) است كه به تمامی مشتركان دائمی و اعتباری با شماره گیری كددستوری فوق الذكر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.
لازم به ذكر است تمامی مشتركان تا ساعت ۲۳: ۵۹ دوشنبه 25 آذر فرصت دارند با شماره گیری كددستوری مذكور بسته خودرا فعال كنند.
2121


منبع:

1398/10/02
20:15:21
5.0 / 5
4546
تگهای خبر: اینترنت , دیتا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی