شرایط فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی در صنعت

شرایط فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی در صنعت به گزارش نیو وبلاگ دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرایط فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی را در بخش صنعت اعلام نمود.



به گزارش روز یکشنبه وزارت علوم، دفتر ارتباط با جامعه و صنعت این وزارتخانه در اطلاعیه ای اعلام نمود: اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور برای ثبت درخواست ها، محورهای همکاری، همینطور اطلاع از نیازهای فرصت مطالعاتی شرکت ها و دستگاه های اجرایی به سایت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس الکترونیکی https: //industry.msrt.ir/fa/page/۱۴۳۵/ رجوع کنند.

فرصت های مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت، زمینه مناسبی برای ارتباط بهتر دانشگاه و صنعت، گسترش همکاریهای پایدار علمی، پژوهشی، رفع مشکلات علمی و تخصصی واحدهای عملیاتی فراهم می آورد.

در فرصت مطالعاتی، عضو هیأت علمی در واحد عملیاتی دولتی یا غیردولتی (شامل بخش های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی) حضور می یابد. واحد عملیاتی می تواند شامل وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، تشکل های بخش خصوصی، بنگاه ها یا سازمان های فرهنگی و صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه، اقتصادی یا خدماتی دولتی یا غیردولتی باشد.

این طرح در جهت تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با جامعه و صنعت در همه حوزه های علمی همینطور عملیاتی کردن یافته های اعضای هیأت علمی در جامعه و صنعت تدوین شد. بر مبنای آئین نامه این طرح، استادان با موافقت دانشگاه می توانند بین ۳ تا ۶ ماه به واحدهای اقتصادی و صنعتی مأمور شده و برای کمک و بهبود کیفی و عملیاتی واحدهای فوق همکاری کنند.


1399/07/06
21:56:31
5.0 / 5
1469
تگهای خبر: اقتصاد , الكترونیك , پژوهش , تحقیقات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی