بخشی:

حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد

حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد به گزارش نیو وبلاگ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، اظهار داشت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیشتر از ۶۵ نفر شاکی صادر شد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، اظهار داشت: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه راه اندازی چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیشتر از ۶۵ نفر شکات پرونده به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی ادامه داد: با پایان تحقیقات تکمیلی از جانب بازجو پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به ۳ سال حبس و جزای نقدی به میزان ۷۰ میلیاردریال محکوم نمود که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و بعد از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان با تاکید بر این که جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضایی استان است، ابراز کرد: شکات می توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده جهت مطالبه مال خود اقدام به طرح دادخواست حقوقی کنند. همینطور مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، باعث تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده هایشان نشوند.

1403/01/31
13:30:00
0.0 / 5
87
تگهای خبر: پروژه , تحقیقات , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی