تعداد تخت های دیالیز استان همدان افزایش یافت

تعداد تخت های دیالیز استان همدان افزایش یافت نیو وبلاگ: ایرنا- مدیرعامل انجمن پشتیبانی از بیماران کلیوی استان همدان اظهار داشت که شمار تخت های دیالیز این استان با بهره برداری از 2 مجموعه درمانی در همدان و فامنین به 131 تخت بالا رفته است.


«ابوالفتح میرزایی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ابتدای هفته جاری هفت دستگاه دیالیز در بیمارستان آتیه شهر همدان و ۶ دستگاه دیالیز در بیمارستان فامنین نصب و افتتاح شد.
وی اضافه کرد: با نصب این دستگاهها مشکل تردد خیلی از بیماران به مرکز استان برای انجام دیالیز رفع شده، همین طور تعدادی از افراد که مجبور به مراجعه به مرکز درمانی در شیفت شب بودند نیز به سبب کاهش امار مراجعه کنندگان می توانند در نوبت بامداد یا بعدازظهر نسبت به دیالیز اقدام نمایند.
مدیرعامل انجمن پشتیبانی از بیماران کلیوی استان همدان گفت: هر چندشمار تخت های دیالیز این استان با میزان ایده آل فاصله دارد اما هم اینک در وضعیت مناسبی قرار داریم و می توان به نیاز بیماران بموقع پاسخ داد.
میزرایی با اعلان اینکه تنها شهرستان درگزین فاقد تخت و دستگاه دیالیز است، افزود: شهرستان های همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند به ترتیب بیشترین میزان تخت های دیالیزی استان همدان را در اختیار دارند.
وی بیان کرد: هر چند بیمارستان آتیه در درجه نخست به بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی ارائه خدمت می کند، اما درصدد انجام هماهنگی و کسب مجوز برای ارائه خدمات دیالیز در این مرکز به تمامی بیماران هستیم.
مدیرعامل انجمن پشتیبانی از بیماران کلیوی استان همدان اظهار داشت: ۶۰۵ بیمار دیالیزی در این استان وجود دارد که از این تعداد ۱۳ نفر دیالیز «صفاقی» بوده و در خانه مبادرت به دیالیز می کنند.
میرزایی با اعلان اینکه خرید هر دستگاه دیالیز ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: انجمن پشتیبانی از بیماران کلیوی استان همدان یک مجموعه مردمی است که هیچ بودجه دولتی ندارد، بدین سبب برای کمک به بیماران نیازمند انتظار می رود مردم خیر و نیک اندیش استان بوسیله کد دستوری #۱۸۸۱*۷۸۰* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۸۱۹۹۵۰۹۱۸۰ بانک ملی به نام انجمن پشتیبانی از بیماران کلیوی این مجموعه را در تامین نیاز درمانی بیماران کمک کنند.



منبع:

1400/04/29
12:28:42
0.0 / 5
858
تگهای خبر: خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی