عضو كمیسیون اقتصادی مجلس:

اقدامات اخیر وزارت بهداشت در انجام واکسیناسیون بسیار دلگرم کننده است

اقدامات اخیر وزارت بهداشت در انجام واکسیناسیون بسیار دلگرم کننده است به گزارش نیو وبلاگ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اصفهان اظهار داشت: اقدامات اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در انجام واکسیناسیون بسیار دلگرم کننده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهدی طغیانی اضافه کرد: با انتشار کرونا اقتصاد کشورها همچون ایران تحت الشعاع این مورد قرار گرفته است و تا وقتی که این مشکل رفع نشود، با مشکلات اقتصادی بخصوص در بخش کسب و کارها و گردشگری مواجه هستیم و تا کرونا از بین نرود این مسائل هم وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اقدامات اخیر وزارت بهداشت در زمینه تزریق واکسن کرونا، عنوان کرد: واکسیناسیون بسیار منظم انجام شده که خود قابل قدردانی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با رعایت فاصله گذاری و پروتکلهای بهداشتی توسط مردم، بتوانیم این بیماری را تحت کنترل درآوریم و زندگی مثل سابق شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در سفرهای استانی، مدیرانی که از نزدیک در جریان امور قرار می گیرند، می توانند با تغییرات فرایندی، سیاست گذاری هایی اعمال کنند تا مشکلات به بهترین وجه رفع گردد.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا، تابحال ۵۵ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۲۸ نفر دُز اول، ۴۱ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۳۷ نفر دُز دوم و ۳۹۸ هزار و ۸۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۴۶ دُز رسیده است.


منبع:

1400/08/21
22:14:24
0.0 / 5
764
تگهای خبر: اقتصاد , پزشكی , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی