آیین آزادسازی ۵۰۰ زندانی استان کرمانشاه برگزار شد

آیین آزادسازی ۵۰۰ زندانی استان کرمانشاه برگزار شد به گزارش نیو وبلاگ آیین آزادسازی ۵۰۰ زندانی استان کرمانشاه روز دوشنبه و در سومین روز از هفته بسیج به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان و با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، رئیس کل دادگستری استان و تعدادی از زندانیان در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار گردید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم ضمن اشاره به این که اقدام سازمان بسیج حقوقدانان در آزادسازی این زندانیان بسیار پرارزش و کار بزرگی است، اظهار داشت: در این طرح تلاش می نماییم تا آخر آذرماه زمینه آزادی ۵۰۰ زندانی را فراهم نماییم و زندانیان هم باید قدر این آزادی را بدانند و باردیگر مرتکب جرمی نشوند.
سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بسیاری از مشکلات جامعه به علت عدم آگاهی و علم نداشتن از مباحث حقوقی است
سردار «بهمن ریحانی» روز سوم از هفته بسیج را روز عدالت و مبارزه با فساد عنوان نمود و اضافه کرد: یکی از پایه های انقلاب اسلامی عدالت است اما این مقوله نسبی است و نمی توانیم ادعا نماییم که عدالت به صورت کامل در جامعه برقرار است و به علت این که سال ها کشور ما درگیر تهدید، تحریم و جنگ بوده، خیلی از بسترهای فسادزا در کشور کار دشمنان است.
وی ضمن اشاره به این که قوه قضاییه در چند سال گذشته در مبارزه با فساد خوب کار کرده و بارقه های امید را در دل مردم بوجود آورده است اظهار داشت: خیلی از مشکلات و جرائم مردم در جامعه به علت عدم آگاهی و علم نداشتن از مباحث حقوقی و قضایی است که در معامله ها و داد و ستدها منجر به جرم و زندان می شود که بسیج حقوقدانان استان با عرضه مشاوره های حقوقی مجانی در طرح هر مسجد یک حقوقدان اقدامات ارزشمندی را در کاهش جرائم انجام داده است.
«پرویز توسلی زاده» رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه حاکمیت باید برای آسان کردن امور مردم تلاش کند
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه هم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: حفظ اسلام وظیفه مهم بسیج است و این تشکیلات بسیج محدود به کشور ما نیست بلکه بسیج نهاد مقدسی است که تمام جهان اسلام را در بر می گیرد و هر کسی که برای اعتلای اسلام تلاش کند یک بسیجی است.
«پرویز توسلی زاده» ضمن اشاره به این که هیچ مکتبی مانند اسلام برای رفع مشکلات مردم اهمیت قائل نشده است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری هم تاکید دارند که حاکمیت باید برای آسان کردن امور مردم تلاش کند که برگزاری این مراسم هم یکی از مصداق های حل مشکلات مردم است که به همت سپاه و بسیج حقوقدانان در ۲ سال قبل اجرایی شده است.
وی افزود: نباید اجازه بدهیم اداره کشور برای نظام پرهزینه باشد بنابراین همه مدیران و شهروندان در هر جایگاهی که قرار دارند باید برای گره گشایی از کار مردم تلاش کنند و ما هم در دستگاه قضایی راضی نیستیم پای یک نفر به زندان باز شود.
«رسول بهرامی پور» مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه استان کرمانشاه در طرح آزادسازی زندانیان در کشور رتبه برتر را کسب کرد
مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ضمن اشاره به این که ۸۷ گروه جهادی با ۴۵۱ نفر و با ۲۹۲ ساعت فعالیت در زندان های استان به زندانیان خدمات مشاوره ای و حقوقی عرضه دادند، اظهار داشت: در این زمان یک هزار و ۷۳ مشاوره حقوقی، ۵۰ وکالت رایگان، ۱۱۲ کارت هدیه، سه هزار و ۴۶۷ بسته معیشتی، ۵۵۷ فقره خدمات پزشکی و ۴۴۳ نفر آزادسازی زندانیان با اعتبار بیشتر از سه میلیارد تومان انجام شده است.
«رسول بهرامی پور» ضمن اشاره به این که در نهضت آزادسازی زندانیان مردم کرمانشاه خوش درخشیدند، اضافه کرد: آزادسازی زندانیان در کل کشور انجام می شود اما استان کرمانشاه در اجرای این طرح با حمایت مردم و مسؤلان رتبه برتر کشور را کسب کرده است.
وی افزود: امروز فضای پویش نذر رهایی در استان کرمانشاه فراهم گشته است و انتظار داریم مردم نوع دوست استان مانند گذشته کمک های نقدی خویش را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸ به نام گروه جهادی شهدای حقوقدان استان کرمانشاه نزد بانک بانک سپه واریز نمایند.
در انتهای این مراسم برخی از زندانیان به صورت نمادین حکم آزادی خویش را دریافت نمودند.




1400/09/01
16:23:46
0.0 / 5
475
تگهای خبر: پزشكی , تحریم , جهان , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی