به مناسبت فرارسیدن نوروز؛

بیشتر از ۳۰ مجموعه نماد نوروزی در شهر همدان نصب گردید

بیشتر از ۳۰ مجموعه نماد نوروزی در شهر همدان نصب گردید به گزارش نیو وبلاگ ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری همدان اظهار داشت: در جهت اجرای طرح استقبال از بهار، بیشتر از ۳۰ مجموعه نماد(المان) نوروزی در میادین و برخی مسیرهای پرتردد این شهر نصب گردید.


حسین مردانی روز یک شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: برخی از المان های در ارتباط با سالهای قبل، تعمیر و باردیگر مورد استفاده قرار گرفت و برخی هم به صورت دائمی در نقاط مختلف شهر جانمایی شد.
وی کشت یک میلیون انواع گل بهاره را از دیگر اقدامات انجام شده در ایام گذشته برشمرد و اظهار داشت: کاشت هزار و ۶۰۰ قطعه گل فصلی در بوستان ها، میادین، بلوارهای اصلی و المان های تلفیقی فضای سبز شامل گل های بنفشه، همیشه بهار، آنمون، شب بو و لاله پیشبینی شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان، نصب نماد ۸۰ تکه ماهی در میدان شریعتی، رنگ آمیزی مبلمان شهری، نصب ۴۰ نماد ترکیبی گلدانی، نصب ست های ورزشی در بوستان ها، نقاشی کوچک یک متری در ۷۰ نقطه، امحای پنج هزار متر دیوارنویسی در سطح شهر و اجرای نقاشی بر روی دیوارهای امحا شده و رنگ آمیزی پلیت های کارگاهی را از دیگر اقدام های انجام شده مدیریت شهری برای نوروز سال جاری دانست.
مردانی تصریح کرد: همینطور هشت هزار اصله انواع درخت و درختچه هم در سطح میادین، بوستان ها و بلوارهای اصلی شهر همدان کاشته شده است.


نقاشی دیواری سرهنگ شهید سعید رنجبران شهید شاخص نیروی انتظامی در میدان امامزاده عبدالله و تعویض تصاویر ۷۰ شهید در تابلوهای ۲.۵ در ۱.۵ مترمربعی خیابان های شهر همدان از دیگر اقدامات شاخص شهرداری برای ایام نوروز است که معاون شهردار همدان به آن اشاره نمود.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اجرای مسابقه عکاسی از نمادهای نصب شده شهرداری از ۱۴ تا ۲۴ فروردین سال آینده با ۱۰ نفر برنده اطلاع داد و اضافه کرد: این عکس ها جهت شرکت در مسابقه باید در فضای مجازی انتشار یافته و حداقل ۵۰ بازدید کننده داشته باشد.


منبع:

1400/12/29
12:59:01
0.0 / 5
414
تگهای خبر: خدمات , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی