دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی نمایش خانگی

دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی نمایش خانگی نیو وبلاگ: در این مقاله با ما همراه باشید به نقد و بررسی چندین سریال جدید نمایش خانگی 1402 بپردازیم.


سریال های نمایش خانگی 1402 

در این مقاله با ما همراه باشید به نقد و بررسی چندین سریال جدید نمایش خانگی 1402 بپردازیم. سریال های جدید در حال ساخت و پخش در شبکه نمایش خانگی هستند و سر و صدای زیادی به پا کرده اند. اگر بخواهیم نام ببریم می توانم از سریال های قهوه ترک، عقرب عاشق، پدرخوانده 2، نیسان آبی 2، زخم کاری 2: بازگشت، اشاره کنیم.

سریال مرداب

سال انتشار: 1402
کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: مهدی هاشمی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، شهرام حکیت دوست و امیر جعفری
تعداد قسمت ها: نامعلوم
در لیست سریال های جدید ایرانی 1402 سریال جنجالی مرداب را داریم که با حضور بازیگران خوب و معروف زیادی در حال پخش است. این سریال در حال پخش است و داستان مرموز و هیجان انگیز آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مرداب از جایی شروع می شود که فیاض که پیرمردی ثروتمند است پسرش را از دست می دهد و بسیاری از افرادی که برای ثروت او برنامه ریزی کرده اند سعی می کنند از راه های مختلف بخشی از پول او را به دست آورند. در آن سوی ماجرا، اسفندیار شکیب را داریم که ظاهراً صاحب یک گاوداری است، اما معلوم می شود با کمک تیمش کارهای نادرست زیادی انجام می دهد.

این سریال ایرانی از همان ابتدا به دلیل ماجراهای مرموزش مورد توجه قرار گرفت. موسیقی تیتراژ فیلم با صدای رضا صادقی نیز از روز اول بسیار شنیده و پسندیده شد.

آدرس:  https://icefilm.ir

سریال نیسان آبی 2

سال انتشار: 1402
کارگردان: مسعود اطیابی
بازیگران: حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، مه لقا باقری و...
تعداد قسمت ها: 20
سریال آبی نیسان  2 یک سریال کمدی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور است که در 20 قسمت در سال 1402 از پلتفرم فیلمیو پخش شد.

داستان سریال : جمشید و رضا از بدو تولد با هم دوست هستند و هر دو برای اینکه با هم فامیل شوند می خواهند با دو خواهر دوقلو ازدواج کنند. وقتی جمشید زری و پری را در سینما می بیند، در یک نگاه بین او و زری عشق شکل می گیرد. روز خواستگاری زری، رضا که با جمشید آمده بود، پری را می بیند و او عاشق پری می شود. این دو دوست که حالا خانواده خودشان را تشکیل داده اند، در ادامه داستان مدام با ماجراهای فراوانی که در خانواده رضا و جمشید می افتد و اتفاقاتی که برای تک تک فرزندانشان می افتد، همراه هستیم.

عناصر مختلفی در این سریال وجود دارد. نیسان آبی یکی از این نمادهاست که نشان از شغل جمشید (راننده نیسان) و عشق او به این خودرو دارد. جمشید هاشم پور یکی دیگر از عناصر جذاب این سریال است. فردی که در این سریال نقش خودش را بازی می کند و جمشید نیز به دلیل عشق بی حد و حصر به او نام خود را از زامیاد به جمشید قاسم پور تغییر داد. سری نیسان آبی را نمی توان کار بزرگی دانست و می توان نقدهای زیادی به آن وارد کرد. با این حال همانطور که گفتیم می تواند خانواده را سرگرم کند و بخنداند. برای دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به وب سایت https://limafilm.ir مراجعه کنید.

سریال زخم کاری 2

یک سریال پر مخاطب و عامه پسند به کارگردانی محمد حسین مهدویان و در ژانر اجتماعی محصول سال 1399، فصل دوم آن در 1402 و به زودی فصل سوم آن پخش خواهد شد. در فصل دوم این سریال بازیگرانی چون در این سریال هنرمندانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فصل دوم : در فصل دوم پس از قتل مالک طلوعی بر شرکت مسلط شده و میثم که میداند قتل پدرش توسط طلوعی انجام گرفته به دنبال انتقام از او است. اما اتفاقات غیر منتظره و ناگواری که می افتد باعث میشود تا خون های زیادی ریخته شود


سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره


کارگردان: سروش صحت
بازیگران: علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار.
ژانر: کمدی، خانوادگی
زمان پخش: پنجشنبه ها ساعت 8:00
پلتفرم پخش: Filmo, Namava
فصل اول
تعداد قسمت ها: 30 (در حال پخش)
خلاصه داستان : مجه تموم عمر چندا بهاره یکی از سریال های جدید ایرانی 1402 به کارگردانی سروش صحت است. این اثر درباره خانواده‌ای است که با ورود یک مار، کشف نسخه خطی یک کتاب نفیس و یک سوراخ مرموز برای همیشه تغییر می‌کنند.

منبع : https://backfilm.ir

سریال بازنده

کارگردان: امین حسین پور
بازیگران: صابر ابر، علیرضا کمالی، سارا بهرامی، پیمان قاسم خانی
ژانر: معمایی، خانوادگی
زمان پخش: به زودی
پلتفرم پخش: .....
فصل اول
تعداد قسمت ها: نامشخص
خلاصه داستان : داستان این اثر از سریال جدید ایرانی 1402 در مورد کارآگاهی به نام کیانی است که باید پرونده ای پیچیده را حل کند و رازهای خطرناک خانوادگی را فاش کند. بازنده به کارگردانی امین حسین پور و نویسندگی او ساخته شده است.


آدرس وب سایت :  https://digimediia.ir


برنامه چیدمانه

کارگردان: ایرج طایفه
مجری: لیلا اوتادی، مریم مومن
بازیگران : محمد نادری، آشا محرابی، نیما شاهرخ شاهی، مریم مومن، سرنا امینی، حدیث میرامینی، میثم درویشان پور و...
ژانر: رئالیتی شو
زمان پخش: دوشنبه ها ساعت 8:00
بستر پخش: .....
فصل اول
تعداد قسمت ها: در حال پخش
خلاصه داستان: چیدمانه در جدول پخش سریال خانگی 1402 قرار دارد و ایرج طایفه کارگردانی آن را بر عهده دارد. این اثر با اجرای لیلا اوتادی و حضور چهره های مشهور هنری منتشر می شود. در چیدمانه شاهد مسابقه ای با موضوع طراحی داخلی و دکوراسیون منزل هستیم و هدف از آن حمایت از کسب و کارها و افزایش آگاهی در زمینه دکوراسیون است.

سریال های نمایش خانگی معمولا در تایم های 8 صبح، 12 ظهر و 8 شب به صورت قانونی پخش میشوند. پیدا کردن سایتی که بتوانید در سریعترین زمان ممکن دسترسی به لینک های دانلود داشته باشید کار دشواری است اما وب سایت سون یو مووی با تمامی کیفیت ها و لینک مستقیم، حجم نیم بها، رایگان و کامل، دوبله و زیر نویس فارسی و صوت فیلم ها، تیزر، و اطلاعات دقیقی را به شما میدهد تا خیالتان از این بابت راحت باشد....

در این مقاله به بررسی چند سریال نمایش خانگی جدید پرداختیم شما میتوانید برای دانلود این سریال ها به صورت رایگان، قانونی با لینک مستقیم به صفحه وب سایتhttps://7umovie.ir  مراجعه کنید.

1402/08/28
21:04:01
0.0 / 5
209
تگهای خبر: رپورتاژ , اطلاعات , سایت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی