ایران شده به نام ما و به كام دیگران!

ایران شده به نام ما و به كام دیگران! نیو وبلاگ ایران شده به نام ما و به كام دیگران!


- مسئولین معتقدند: اگر ما با داعش در بیرون از مرزها نجنگیم مردم مجبورند با آن ها در داخل كشور بجنگند و بمیرند.
- ژن های خوب معتقدند: اگر ما با فرنگی ها خارج از كشور حال نكنیم، مردم مجبورند با آن ها در داخل كشور حال كنند و از فرط فساد بمیرند!
- كشورهای دوست و همسایه معتقدند: اگر ما به ایران سفر نكینم و همه جوره خرجشان نكینم(!) خلاصه، به طریقی ارز تزریق شان نكنیم، مردم مجبورند در اثر كمبود ارز، از طول، افقی شده و بمیرند.
- كشورهای دشمن همسایه معتقدند: اگر ما از خارج پول برای ادب كردن مسئولین، خرج نكینم مردم مجبورند از داخل، گرفتار جنگ و موشك پرانی و بمب هسته ای آن ها شده و بتركند و بمیرند!
- محتكرین و دلالان معتقدند: اگر جنس برای روز مبادا انبار نكنیم مثلا پوشك جمع نكنیم مردم مجبورند در آن روزخاص، آن قدر خودشان را خیس كنند تا غرق شوند و بمیرند!
- رانت خوران معتقدند: اگر جنس قاچاق وارد نكینم مردم مجبورند تولید ملی مصرف كنند و از زجر و حرص زیاد، بمیرند!
- ترامپ معتقداست: اگر ما تحریم اعمال نكینم مسئولین پول ملت را یا اختلاس می كنند و یا برای كشورهای نورچشمی خرج می كنند در نتیجه ملت مجبورند در اثر بی پولی بمیرند!
- دلواپسان معتقدند: اگر ما تحریم ها را دور نزنیم، مردم مجبورند بر روی حق مسلم شان سیمان بریزند و دق كرده و بمیرند!
- تیم هسته ای معتقدند: اگر روی ۳۰ میلیارد خرجی كه شده، سیمان نریزیم، مردم مجبورند ارز را طولی بخرند و بمیرند!

و جالب این كه دست آخر ملت مجبور می شوند كه در اثر همه این ها بمیرند و می میرند! خلاصه این كه همه هر كاری كه دوست دارند می كنند و بار خودشان را می بندند و البته منتش را هم بر سر ما می گذارند! از این خنده دارتر دیگر چه بلایی امكان دارد بر سرمان بیاید؟! هم دستی دستی یه چیزی می دهیم و هم كلی متوقع دوروبرمان وول می خورد و می پرورانیم! بگذریم... باید نیمه پر لیوان را ببینیم و آن این كه عدو برای مان سبب خیر شده... چون كه پس از ۴۰ سال بالاخره یك سری قوانین مالیاتی، گمركی، بانكی، نظارتی، قاچاق، وارداتی و صادراتی و بخصوص در مورد جلوگیری از پول شویی و.... تازه تازه در حال تصویب اند!

همیشه می گفتیم این مملكت را خدا می چرخاند كسی باور نمی كرد... یعنی تا به الان، بدون هیچ قانون و نظارتی كشور به حول و قوه الهی چرخانده می شد! بماند چگونه...

1397/07/08
12:51:12
5.0 / 5
4281
تگهای خبر: تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی