بگذار باورت كنند آقای مدیر

بگذار باورت كنند آقای مدیر نیو وبلاگ: آقای فتحی! هوادار استقلال چطور باورت كند و بپذیرد دلسوز استقلال هستی؟



اگر فكر می كنید تعامل تنها كاری است كه در فوتبال بلد نیستیم انجام بدهیم سخت در اشتباه هستید. مدیریت كاری است كه بلد نیستیم! به همین استقلال نگاه كنید، به امیرحسین فتحی كه ناسلامتی تجربه مدیریت در فوتبال هم دارد، اما چه می كند؟ یك روز سعید مراغه چیان را سه ساعت پشت در اتاق خود می نشاند و با دل خوری از باشگاه روانه می كند، قبلش به عوامل خود می گوید از هواداران معترض استقلال فیلم بگیرند و آن ها را عصبانی تر می كند و حالا هم سر زده و بدون دعوت روی خط برنامه ورزش از نگاه دو می رود و با هادی طباطبایی دعوا راه می اندازد.

شوربختی اینجاست كه دعوا را هم می بازد. او یك جوری به هادی طباطبایی كه ۵ سال در استقلال بازی كرده، می گوید تو كه فقط ۳ سال در استقلال بودی كه انگار خودش ۳۰ سال كاپیتان استقلال بوده و پیش از اصغر حاجیلو، لقب متعصب را به او داده بودند! هادی طباطبایی خیلی خویشتن داری كرد كه به فتحی نگفت: «بر فرض كه من فقط ۳ سال در استقلال بودم، شما از كجا آمدی استقلال؟!»

به امیرحسین فتحی امیدواریم، درست یا نادرست هنوز هم امیدواریم او خرابه ای كه از «پندار» و «مپندار» تحویل گرفت را درست كند، اما از فتحی، برادرانه یك سؤال می پرسیم؛ «شما كه سعید مراغه چیان را به اتاق خودت راه نمی دهی، با هادی طباطبایی در تلویزیون دعوا می كنی، هوادار معترض را تهدید می كنی از شما فیلم داریم، چگونه توقع داری هوادار استقلال باورت كند و بپذیرد دلسوز استقلال هستی؟!» این یادداشت در ستون حرف آخر دوشنبه ۲۲ مهر روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

1397/07/24
20:45:18
5.0 / 5
4126
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی