نخستین تمیزكننده هوشمند دندان مصنوعی ساخته شدبعلاوهتصاویر

نخستین تمیزكننده هوشمند دندان مصنوعی ساخته شدبعلاوهتصاویر نیو وبلاگ: شركتی به نام ˮكلیومˮ(Clium)برای نخستین بار یك پاك كننده هوشمند دندان مصنوعی ابداع كرده است كه مجهز به امواج مافوق صوت و ماوراء بنفش است و قابلیت تعامل با دستیارهای صوتی هوشمند را دارد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از ساینس، كسانی كه مجبور به استفاده از دندان مصنوعی هستند، از گذشته هنگام خواب، برای تمیز نگه داشتن آن، چاره ای جز انداختن آن در یك لیوان آب یا نهایتا استفاده از قرص های مخصوص در لیوان آب نداشتند.

اما هم اكنون، شركت كلیوم(Clium) یك دستگاه تمیزكننده جدید و هیجان انگیز برای پاكیزگی دندان های مصنوعی تولید كرده است تا این مشكل را حل كند.

بسیاری از افراد هنگام خواب و در حالیكه دندان در دهانشان نیست، از یك محافظ لثه برای صدمه ندیدن دهان و تمیز نگه داشتن آن استفاده می نمایند كه یك گام مهم در جهت سلامت دهان است، اما نگهداری نادرست از دندان های مصنوعی می تواند سبب تولید باكتری هایی شود كه در نهایت باعث نابودی دندان ها و به خطر انداختن سلامت افراد می گردد.



اكنون شركت كلیوم با ارتقای فناوری مشابه با قرص های تمیز كننده، آنها را در یك دستگاه هوشمند فراهم نموده است. "كلیوم" یك دستگاه پاك كننده دندان مصنوعی است كه برای مراقبت از دندان های مصنوعی و سلامت دهان طراحی شده است.

كافی است كاربران دندان های مصنوعی خویش را در این دستگاه قرار دهند تا كلیوم آنرا با فناوری امواج مافوق صوت و ماوراء بنفش تمیز و ضد عفونی كند.

ارتعاشات مافوق صوت می تواند ذره های كوچك و فاسد شده غذا را از بین دندان ها بیرون بكشد و امواج ماوراء بنفش هم باكتری ها را از بین می برند.



با این كار، بوی بد دهان هم از بین خواهد رفت.

این دستگاه قادر به تولید 42 كیلوهرتز موج مافوق صوت است و می تواند تا 99 درصد از باكتری های فعال را از بین ببرد.

"كلیوم" از فولاد ضد زنگ بسیار سبك تولید شده است و به اندازه كافی كوچك است تا حمل آن توسط كاربر سخت نباشد.




1397/08/28
18:52:37
5.0 / 5
4687
تگهای خبر: امواج , فناوری , هوش , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی