توسعه باتری با سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی

توسعه باتری با سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی به گزارش نیو وبلاگ شركت خودروسازی بی ام دبلیو با سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی اقدام به تاسیس یك مركز توسعه و بهبود سلول های باتری در شهر مونیخ كرده است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، مركز بهبود و توسعه باتری تازه تاسیس به بی ام دبلیو كمك می نماید تا به كمك شیمی باتری در همه وجوه فناوری باتری متخصص شود.

بی ام دبلیو حركتی بزرگ در فناوری الكتریكی انجام داده و حدود 200 میلیون یورو را به مركز توسعه سلول باتری با نام تجاری جدید در مونیخ اختصاص داده است.

هدف بی ام دبلیو این است كه بتواند تخصص خویش را در طراحی باتری، از بسته بندی، آزمایش و ضد آب كردن تا سطح شیمیایی سلولی و فناوری های تولید توسعه دهد.




این شركت هم اكنون روی نسل پنجم موتورهای برقی كار می كند كه موتور، انتقال و قدرت الكترونیك را تجمیع می كند و در این فرآیند صرفه جویی زیادی در فضا اتفاق می افتد.

این روش همینطور برای قرار گرفتن در طیف وسیعی از وسایل نقلیه مختلف، ارزان تر و سبك تر است و بخش مهمی از فرآیند دشوار تهیه را با عدم استفاده از هر گونه فلز كمیاب خاكی كنار می گذارد.




این شركت در حال كار بر روی طراحی ماژولار است تا جایی كه این سیستم تا سال 2020 بتواند با همه مدل ها از هر سری سازگار باشد.

این حركت، همراه با برخی از پیگیری های ساخت خودروی خودران، چشم انداز هیجان انگیز این خودروساز را در 10 تا 15 سال آینده نشان داده است.




هنگامی كه حمل و نقل، یك سرویس فوق العاده ارزان و بر مبنای تقاضا باشد، داشتن یك ماشین گران تر از گرفتن آژانس یا تاكسی خواهد بود و جوانان از یادگیری رانندگی امتناع خواهند كرد، زیرا دیگر نیازی به این مهارت نیست.

این ها مسائل و مشكلات احتمالی در آینده است، اما مطمئنا دیدن حركت به سمت انقلاب برقی هیجان انگیز است.



 

1396/09/08
00:18:48
5.0 / 5
4569
تگهای خبر: فناوری , الكترونیك , باتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی