چمدانی كه از چرخ هایش نیرو می گیرد

چمدانی كه از چرخ هایش نیرو می گیرد به گزارش نیو وبلاگ طی سال های اخیر مسافرت رفتن بسیار راحت تر شده است چونكه با وجود فناوری هایی مانند چمدان های هوشمند دیگر نیاز نیست كاربران هنگام سفر نگران تمام شدن شارژ دستگاه های هوشمند خود باشند.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، هم اكنون وجود چمدان هایی كه درون آنها چند باتری تعبیه شده مبحث جدیدی نیست اما به تازگی شركت "Rollogo" چمدانی معروف به "Rollogo Escape S" توسعه داده است كه مجهز به پاور بانك است اما انرژی مورد نیاز خویش را از باتری دریافت نمی كند بلكه از چرخ هایش به دست می آورد. چمدان مذكور از چرخش چرخ های مخصوصش برای انجام این كار استفاده می نماید. این به آن معناست كه این چمدان از چرخ های خود برای شارژ پاور بانك استفاده می نماید.


هر چهار چرخ این چمدان به یك ژنراتور متصل هستند كه در هنگام چرخش، برق را به یك پاوربانك لیتیوم-پلیمر ۸۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی ارسال می كند. از آنجایی كه این چمدان مجهز به دو پورت یو. اس. بی است كاربران می توانند تلفن، لپ تاپ یا تبلت خویش را توسط آن شارژ كنند.
به قول طراحان، چرخ های این چمدان با ۱۰ دقیقه چرخیدن می توانند گوشی هوشمند كاربران را به اندازه یك ساعت و ۲۰ دقیقه حرف زدن شارژ كنند. پاوربانك آن هم تا ۱۰ ساعت شارژ را در خود نگه می دارد و هنگامی كه شارژ آن به اتمام رسید می توان آنرا به راحتی از چمدان جدا كرده و شارژ كرد.


علاوه بر این پاور بانك مجهز به بلوتوث است كه این مورد آنرا قادر می سازد تا با برنامه های سیستم عامل اندروید/ آی. او. اس تلفن كاربر ارتباط برقرار كند.
بعضی از دیگر خصوصیت های این چمدان شامل سیستم تعلیق فنر برای چرخ ها، قفل تركیبی دیجیتال سه رقمی، محفظه لپ تاپ قابل جابجایی، دسته كنترل تلسكوپی و محفظه ای به خصوص برای قرار دادن گذرنامه و دیگر مدارك است. چمدان "Rollogo Escape S" حالا برای دریافت كمك به تولید انبوه در سایت كیك استارتر قرار گرفته است. هم اكنون قیمت این چمدان ۳۹۹ دلار است اما اگر به تولید انبوده رسد قیمت آن ۵۹۹ دلار خواهد بود.



1398/06/27
23:29:54
5.0 / 5
4491
تگهای خبر: اندروید , باتری , تلسكوپ , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی