ایرباس به دنبال توسعه پهپاد با چاپ 3 بعدی

ایرباس به دنبال توسعه پهپاد با چاپ 3 بعدی نیو وبلاگ: شركت ˮایرباسˮ با امضای یك قرارداد همكاری با یك استارتاپ چاپ سه بعدی مستقر در سن فرانسیسكو می خواهد از این پس پهپادها و وسایل نقلیه خودران خودرا با این فناوری بسازد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از ساینس دیلی، شركت بزرگ ایرباس(Airbus) برای تولید پهپادها و خودرو های خودران خود با استارتاپ "لوكال موتورز اینداستریز"(Local Motors Industries) كه یك استارتاپ چاپ سه بعدی در سانفرانسیسكو آمریكا است، یك قرارداد جدید امضا نموده است.
این دو شركت به دنبال راه اندازی برنامه "Neorizon" به منظور ایجاد راهكارهای حمل و نقل و توسعه فناوری خودران هستند.
"جی راجرز" مدیرعامل و بنیانگذار این استارتاپ اظهار داشت: هر دولت محلی و ایالتی با چالش هایی مانند ازدیاد شهرنشینی و ازدحام جمعیت در یك منطقه، ترافیك و حمل و نقل ناكارآمد و آلایندگی و فناوری در حال تغییر روبرو است اما زیرساخت های حمل و نقل فعلی و حجم انبوه كنونی مشكل ساز شده است و در مقابل تحول خدمات و تغییر روند فناوری و خواسته های مصرف كننده بسیار انعطاف ناپذیر است.
هدف برنامه Neorizon عملیاتی كردن یك "كارخانه كوچك" است كه در آن محصولات حمل و نقل جدید به سرعت و با كارآمدی بالا ساخته می شوند.
برنامه Neorizon با همكاری پردیس نوآوری دانشگاه فنی مونیخ و در پایگاه لودویگ بولكوف در نزدیكی شهر مونیخ متعلق به شركت ایرباس اجرا خواهد شد.
اساساً آنچه Neorizon انجام خواهد داد، ایجاد راهكارهای حمل و نقل با چاپ سه بعدی مانند ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و خودرو های خودران خواهد بود.
"دیرك هوك" مدیر اجرایی ایرباس می گوید: این رویكرد جدید در مورد نوآوری در رانندگی و ترافیك است و ما آماده همكاری با شركای بیشتری هستیم.
شركت "لوكال موتورز" در سال 2016 با فناوری چاپ سه بعدی یك وسیله نقلیه خودران ساخت كه 90 درصد قطعات كمتری نسبت به یك وسیله نقلیه سنتی داشت و 100 درصد قطعات آن قابل بازیافت بود.




منبع:

1398/07/22
18:52:30
5.0 / 5
4246
تگهای خبر: بازی , خدمات , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی