حضور ربات پیتزا پز در نمایشگاه CES ۲۰۲۰

حضور ربات پیتزا پز در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ به گزارش نیو وبلاگ شركت صنایع غذایی ˮپیك نیكˮ(Picnic ) ربات پیتزا پزی ساخته است كه می تواند در هر ساعت تا ۳۰۰ پیتزا بپزد و می خواهد آنرا در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۰ به نمایش بگذارد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، بازدید كنندگان از نمایشگاه بین المللی الكترونیك مصرفی(CES) كه در مركز همایش های لاس وگاس برگزار می شود، امسال شاهد ربات های پیتزا زن هم خواهند بود.
شركت فناوری مواد غذایی مستقر در سیاتل معروف به "پیك نیك"(Picnic) یك سیستم مونتاژ مواد غذایی ساخته است كه هر ساعت تا ۳۰۰ پیتزا با قطر ۱۲ اینچ را آماده می كند.
قرار است این ربات پیتزا پز در نمایشگاه بین المللی CES ۲۰۲۰ كه چند روز دیگر در ماه ژانویه آغاز خواهد شد، به معرض نمایش گذاشته شود.
البته این ربات كه از شروع به نیت تولید حجم بالایی از پیتزاهای سفارشی ساخته شده است، در اكتبر امسال در ورزشگاه "T-Mobile Park" در سیاتل رونمایی گردید.
این سیستم ماژولار، ساده و بی آلایش است و فضای زیادی اشغال نمی نماید. این ربات از فناوری یادگیری عمیق برای انطباق وظایف و تنظیمات استفاده می نماید.
به گفته "پیك نیك"، این ربات پیتزا پز برای كار به كمی آموزش احتیاج دارد و علاوه بر پیتزا، برای تهیه انواع دیگر مواد غذایی همچون نان در انواع مختلف مانند ذرت، جو و گندم هم طراحی شده است.
این ربات در كنار پذیرایی از بازدید كنندگان گرسنه نمایشگاه CES، خواهد توانست بعد از اتمام این نمایشگاه در مغازه ها، رستوران های زنجیره ای بزرگ، رستوران های مجازی و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار بگیرد.


نمایشگاه بین المللی CES به معنای نمایشگاه وسایل الكترونیك مصرفی می باشد. عمده كار این نمایشگاه عرضه نوآوری ها در زمینه تكنولوژی است. این نمایشگاه در هفتم ژانویه هر سال (نوزدهم دی ماه) آغاز به كار می كند. محل كنونی این نمایشگاه در لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریكا قرار دارد. این نمایشگاه بازدید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می توان وارد آن شد.
نمایشگاه بین المللی CES انجمنی جهانی برای افرادی است كه می خواهند در صنعت فناوری به پیشرفت و شكوفایی دست یابند و خویش را به دنیا و مشتاقان فناوری معرفی كنند. این نمایشگاه هر ساله در لاس وگاس برگزار می گردد كه بیشتر از ۴۰ سال بعنوان مكانی تأیید شده به مبتكران و فناوری های موفق خدمت می كند. این سكوی جهانی معرّف و پذیرای ابتكارات نسل های آینده در بازار خواهد بود.
بیش از ۳۵۰۰ شركت كننده از این نمایشگاه میان كشوری بعنوان ویترین خود بهره می برند كه از این میان می توان به تولیدكنندگان، طراحان، تأمین كنندگان بخش سخت افزاری فناوری، سیستم انتقال فناوری اطلاعات و فراتر از آن به گردهمایی های ۲۵۰ جلسه ای همراه با صد و پنجاه هزار شركت كننده از ۱۴۰ كشور مختلف جهان اشاره نمود. از آنجایی كه این گردهمایی نماینده صنعت ۲۸۰ میلیارد دلاری تجهیزات الكترونیكی در آمریكا است و توسط انجمن تجهیزات الكترونیكی مصرف كنندگان و انجمن تجاری فناوری، تولید و پشتیبانی می شود، توانسته توجه سران تجاری و ایده پردازان پیشكسوت را جلب نماید كه پشت آن مسائل در رابطه با این صنعت مورد بحث قرار می گیرند.
امسال مقرر است بعد از حدود سه دهه شركت اپل هم كه علاقه ای به این نمایشگاه نشان نمی داد، در این نمایشگاه حضور داشته باشد.
نمایشگاه ۲۰۲۰ CES از هفتم تا ۱۰ ژانویه سال ۲۰۲۰ برگزار می شود.



1398/10/02
23:51:53
5.0 / 5
4221
تگهای خبر: اپل , اطلاعات , الكترونیك , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی