نمایشگاه CES ۲۰۲۰

فناوری خارق العاده سامسونگ میز كار را به صفحه كلید تبدیل می كند

فناوری خارق العاده سامسونگ میز كار را به صفحه كلید تبدیل می كند به گزارش نیو وبلاگ سامسونگ در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۰ از یك صفحه كلید جدید رونمایی كرده كه مبتنی بر هوش مصنوعی است.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، شركت "سامسونگ"(Samsung) در بین پروژه های جدید خود، از یك نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی كرده كه به كاربر امكان می دهد یك صفحه كلید مجازی را روی سطح خالی ایجاد كند.
این نرم افزار معروف به "سلفی تایپ"(SelfieType)، از دوربین سلفی تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ كمك می گیرد تا حركات انگشتان كاربر را ردیابی كند و آنها را به صفحه كلید انتقال دهد. سلفی تایپ، به هیچ تجهیزات اضافه ای نیاز ندارد و شاید بتواند یك جایگزین مناسب و قابل حمل برای صفحه كلید باشد.


افرادی كه در محل كار خود، نیاز ضروری به صفحه كلید دارند و احساس می كنند كه صفحه كلیدهای معمولی، بیش از حد سنگین هستند، می توانند سلفی تایپ را تهیه كنند. نرم افزاری مانند سلفی تایپ می تواند مشكل این افراد را حل كند و هیچ برنامه ریزی پیشرفته ای را هم از كاربر خود نمی طلبد.
علیرغم این نرم افزار، دیگر نیازی نیست كه كاربر همیشه به صفحه كلید خود نگاه كند و می تواند به راحتی به تایپ كردن بپردازد.
سامسونگ، نمونه های سلفی تایپ را در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۰ به معرض نمایش گذاشته است.



1398/10/17
22:44:13
5.0 / 5
4650
تگهای خبر: پروژه , دوربین , سامسونگ , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی