حل مشکل یک خانواده دو تابعیتی با دستور قضایی

حل مشکل یک خانواده دو تابعیتی با دستور قضایی به گزارش نیو وبلاگ شهروند ایرانی - آمریکایی که با دستور قضایی مشکلش حل شد در پیام قدردانی از رییس قوه قضاییه خطاب به افکار عمومی کشورهای غربی اظهار داشت: به تبلیغات منفی مقابل ایران توجه نکنید.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از خبرگزاری ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، فردی در فضای مجازی پیامی را با این مضمون ارسال کرده که در پی به وجود آمدن مشکل مسدودی کد ملی اش روابط خانوادگی وی تحت تاثیر قرار گرفته و عنوان کرده است: در اوج حیرت و در کمتر از ۲۴ ساعت با اقدام رییس کل دادگستری استان البرز مشکلش در روز پنجشنبه ۱۱ فروردین حل شده است.
همسر این فرد که در آمریکا به دنیا آمده و در ایران زندگی می کند در توییتی با تشکر از رییس قوه قضاییه با توضیح شرایط خطاب به افکار عمومی کشورهای غربی عنوان کرده است: به تبلیغات منفی مقابل ایران توجه نکنید.
فرد یاد شده که کد ملی اش در ثبت احوال مسدود شده بود پیش تر در مورد پرونده ای مالی به سبب ضمانت فردی دیگر پرونده قضایی برای او تشکیل شده بود.
طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، همسر این فرد که متولد آمریکاست و الان در ایران زندگی می کند، برای انجام امور شخصی قصد خروج از کشور را داشته اما به سبب انقضای تاریخ پاسپورت ایرانی اش و انسداد کد ملی همسرش نتوانسته بود پاسپورت خودرا تمدید و برای خروج از کشور اقدام نماید که روز پنجشنبه ۱۱ فروردین و با دستور رییس کل دادگستری استان البرز این مشکل حل شد.











منبع:

1401/01/12
12:56:28
0.0 / 5
477
تگهای خبر: تبلیغات , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی