رئیس پلیس آگاهی خوزستان:

زوج کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شدند

زوج کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شدند نیو وبلاگ: به گزارش نیو وبلاگ، رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری زوج کلاهبردار میلیاردی در شهرستان اهواز اطلاع داد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، سرهنگ سیروس دریکوند در رابطه با جزئیات این خبر اظهار نمود: به دنبال ارجاع پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی در خصوص این که خانمی در زمان های متفاوت بعد از خرید طلاجات و کامپیوتر همراه از چهار مغازه شهرستان های باوی و اهواز حساب بانکی فروشندگان بعد از چند روز مسدود شده است، رسیدگی به مبحث در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در پیگیری های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شده که حساب فروشندگان به علت شکایت افرادی تحت عنوان کلاهبرداری که وجوه آنها به صورت غیر مجاز انتقال یافته اند، بوده است.
رئیس پلیس آگاهی خوزستان بیان نمود: کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی متهمان را که یک زن و شوهر بودند در شهرستان اهواز شناسایی و بعد از هماهنگی مرجع قضایی آنها را دستگیر کردند.
وی ضمن اشاره به این که متهم (مرد) از سال ۱۳۹۹ تابحال به علت کلاهبرداری های مختلف تحت تعقیب مراجع قضایی استانهای مختلف کشور است، اظهار داشت: در تحقیقات پلیس از شکات مشخص شده که شکات با ورود به لینک جعلی حساب بانکی آنها هک شده است.
سرهنگ دریکوند بیان این که متهمان با ایجاد پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می شود ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را فورا از راه سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


منبع:

1402/06/29
09:14:15
0.0 / 5
289
تگهای خبر: تحقیقات , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی