با حضور رییس سازمان زندان ها؛

افتتاح 4 پروژه در حوزه زندان های استان سمنان

افتتاح 4 پروژه در حوزه زندان های استان سمنان به گزارش نیو وبلاگ، مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی استان سمنان از افتتاح چهار پروژه عمرانی با حضور رئیس سازمان زندان های کشور در سمنان اطلاع داد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، امید کهربایی پس از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اردوگاه حرفه آموزی سمنان، از افتتاح چهار پروژه عمرانی در حوزه سازمان زندان های استان سمنان با حضور رئیس سازمان زندان های کشور اطلاع داد.
وی با اشاره به اینکه فاز اول کانون اصلاح و تربیت استان سمنان یکی از طرح های افتتاح شده امروز بود، اضافه کرد: این مرکز با یک هزار و ۳۰۰ متر مربع شامل ساختمان اداری، بخش آموزشی، کلاس های درسی و همینطور فضای فعالیتهای فرهنگی و خوابگاهی از امروز شروع به کار کرده است.
مدیرکل زندان های استان سمنان اظهار داشت: برای فاز اول کانون اصلاح و تربیت سمنان تا کنون پنج میلیارد تومان هزینه شده است.
کهربایی با اشاره به اینکه سه کارگاه اشتغال در زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی استان سمنان دومین طرحی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت، تصریح کرد: بیشتر از ۶۰ درصد از زندانیان سمنان می توانند در این فضا آموزش های مهارتی و اشتغال زایی داشته باشند.
وی اضافه کرد: مرکز مهارت آموزی زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی استان سمنان از دیگر طرح هایی بود که با حضور رئیس سازمان زندان های کشور امروز به بهره برداری رسید.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی استان سمنان همینطور افزود: واحد ملاقات اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی سمنان از دیگر طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
کهربایی با اشاره به اینکه این مرکز ۴۰۰ متر مربع زیربنا داشته و ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز آن هزینه شده است، ابراز کرد: ۱۳ اتاق کابین برای ملاقات کابینی زندانیان با خانواده ها یکی از بخش های این مرکز به حساب می آید.
وی اضافه کرد: اتاق ملاقات خصوصی و بخش استراحت خانواده های مددجویان اردوگاه حرفه آموزی همچون دیگر بخش های این طرح به حساب می آید که امروز به بهره برداری رسید.


منبع:

1402/10/04
08:02:06
0.0 / 5
278
تگهای خبر: پروژه , درمان , سازمان , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی