كیبورد گوگل با سلفی شما استیكر می سازد بعلاوه تصویر

كیبورد گوگل با سلفی شما استیكر می سازد بعلاوه تصویر نیو وبلاگ: كیبورد مشهور گوگل موسوم به Gboard از حالا می تواند با استفاده از عكس سلفی شما، نسخه های كوچكی از شما را به صورت استیكر بسازد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، اگر می خواهید برای دوستانتان استیكرهای سفارشی از خودتان بفرستید، می توانید از كیبورد هوشمند گوگل (Gboard) استفاده كنید.

گوگل اخیرا خصوصیت "مینی استیكر" را برای iOS و اندروید راه اندازی كرده است كه از فناوری یادگیری ماشین برای ساختن شكلك های شخصی از عكس كاربر استفاده می نماید.

به طور دقیق تر، این خصوصیت تلفیقی از فناوری یادگیری ماشین، شبكه های عصبی و تصاویر هنرمندانه را در اختیار شما قرار می دهد تا برجسته ترین خصوصیت های چهره شما را با عنایت به خصوصیت های مختلف مانند رنگ پوست، رنگ مو و حالت چهره، رنگ چشم، شكل و موی صورت به شكل استیكر دربیاورد.

برای این كار كافی است به خصوصیت Mini در Gboard دسترسی پیدا كنید و فرآیند ساخت استیكر را با گرفتن یك سلفی شروع كنید. بعد از آن، برنامه به صورت خودكار آواتار شما را بوجود می آورد و چند بسته استیكر تولید می كند.

"مینی" می تواند 100 سبك جدید از استیكر را با استفاده از آواتار شخصی كاربر بسازد. این طرح ها در حالت های مختلف ساخته می شوند و تنوع آنها به اندازه ای است كه در خیلی از مواقع می توان از آنها به جای كلمات بهره برد.








1397/06/06
14:32:29
5.0 / 5
4636
تگهای خبر: فناوری , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی